Attpåklatt-skatt<3

Blir vekket av blæra i dag selvfølgelig :) Har sovet ganske bra i natt, til tross for at jeg er nervøs for dagen og sykhusbesøk...
Men...jeg har bestemt meg for at jeg skal være glad og optimistisk, og ha god tro på at alt er som det skal med nurket :)
 
Føler meg ikke helt topp etter en stressende jobb-helg med flyturer og gigs...
Sover mye, og er kvalm hele tiden. Håper kvalmen gir seg snart, for neste flytur er ikke langt unna :-/
 
Oi, det blir virkelig en attpåklatt, da - så gøy! :) :) Du har jo et tonn med verdifull oppvekst- og tenåringserfaring! ;) Mine to jenter er bare 5 og 6.
 
Oi, det blir virkelig en attpåklatt, da - så gøy! :) :) Du har jo et tonn med verdifull oppvekst- og tenåringserfaring! ;) Mine to jenter er bare 5 og 6.
Man glemmer jo så fort :) Selv om jeg har skiftet bleie i over 11 år tilsammen, er det ikke bare bare...men jeg kommer vel fort inn i det igjen:p
 
10+1 i dag, og kjenner helt klart toppen på livmora...så søtt :) :) :)
Jeg er kommet i julestemning allerede, og har lyst til og bake julekaker, handle babyklær, sette opp babysengen, pynte til jul og kjøre ut julegaver nå! :D
 
I går kveld fant vi hjerteslagene med angelsound <3
De lå på 180, og jeg bare måtte ta en rask sjekk i dag...da lå de på 170 :)
Så søtt <3
 
Bah...Såååå trøtt :p
Sliter så med å holde meg våken for tiden. Med en gang det er stille rundt meg, sovner jeg.
Håper det vil bli litt bedre etterhvert :)
Skal ta dobbeltest-prøver i dag på legekontoret, slik at svarene er klare til tirsdag den 10.desember. Da er det Tromsøklinikken og forsterdiagnostikk...
 
Endelig advent <3 Kvalmen ser ut til og gi seg mer og mer. Bedre å stå opp om morgenen, og ikke så kvalm på kveldene lengre :)
 
Ropte kanskje litt høyt om at kvalmen holder på å gi seg :-/
Våknet selvfølgelig av blæren i dag også...å nå får jeg ikke til og sove igjen pga kvalmen :)
"Sånn går no dagan" sier de i nord norge...og det gjør de også :D
 
I morgen er det tid for Tromsø-tur og dobbeltest. Gruer meg en del, men samtidig er det godt å tenke på at vi endelig skal få svar på om alt er bra med den lille <3 Vi har håpet oppe, og jeg kjenner hver dag at den lille tomler rundt der i sitt eget lille univers :)
 
Og føre "dagbok" har aldri vært min ting..men, men...sånn er det bare :p
Er syk for andre gang nå...tett og rennende nese...hoste, tungpuster og trett. Sånn går dagene.
Nurket er ikke en aktiv krabat, men jeg kjenner en 3-4 ganger for dag at det er noen der inne :) <3
Hjerteslagene ble målt i Tromsø på fosterdiagnostikk til 160, og nå ligger de på rundt 145//150 :)
Gleder meg til jordmordtimen på torsdag, og ikke minst oul den 23.januar.
Pappaen var litt usikker på om han ville vite hvilket kjønn som tomler rundt inni der, men når jeg sa at jeg vil gjerne vite det...ville han også det :D
Spennende!
 
Er så glad i dag! Endelig...i går var det første gang pappaen kunne kjenne den lille sparke <3 Det var litt over kl.12 på dagen, og senere på kvelden danset hun vilt der inne...å han kjente henne masse masse :D fantastisk <3
Jeg har morkaken fremme på høyre side, så dette har vært svært etterlengtet. Vi fikk også se badevannet røre på seg på torsdag...så søtt ;) Nå blir det kosetid fremover med å observere bevegelsene på inn og utsiden for oss begge <3
 
Back
Topp