Astma

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Akkuratt fått påvist astma, og skal begynne med medisiner. Ikke veldig glad for det mht graviditet, men som legen sa, det er.mye verre for barnet og meg at jeg ikke får puste, enn medisinene er for barnet. Likevel, er det noen andre med erfaringer rundt dette? :)
 
Jeg går på astmamedisiner og gjort det mange pr. Var 0 problem i forrige graviditet og 0 problemnå. Måtte slutte med bricanyl når jeg var høygravid pga den kunne holde igjen riene
 
Jeg går på astmamedisiner og gjort det mange pr. Var 0 problem i forrige graviditet og 0 problemnå. Måtte slutte med bricanyl når jeg var høygravid pga den kunne holde igjen riene
Jeg går på astmamedisiner og gjort det mange pr. Var 0 problem i forrige graviditet og 0 problemnå. Måtte slutte med bricanyl når jeg var høygravid pga den kunne holde igjen riene

Godt å høre! :) Takk for svar!
 
Akkuratt fått påvist astma, og skal begynne med medisiner. Ikke veldig glad for det mht graviditet, men som legen sa, det er.mye verre for barnet og meg at jeg ikke får puste, enn medisinene er for barnet. Likevel, er det noen andre med erfaringer rundt dette? :)

Kjedelig å få påvist astma, forstår at det er ekstra kjedelig nå som du er gravid - og må begynne på medisiner! Jeg tenker at legen gjør gode avveininger mtp. graviditet, og han har jo rett i at det er hakket verre om du ikke får puste! Håper du får noen gode erfaringer her i tråden, da! :)
 
Back
Topp