Astma og allergi?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Bf har kraftig pollenallergi, foreløpig har ikke ungen vist noe tegn til d heldigvis [emoji111]️ hu er 15 mnd
 
Jeg var veldig plaget av pollenallergi som ung, men har ikke merket noe på ungene. Eldste og yngste har arvet min eksemhud. Eldstemann hadde i tillegg barneastma og reagerte på kumelkprotein, noe han heldigvis har vokst av seg.
 
Jeg har vokst av meg pollenallergi, mannen har.

Eldste har mild astma. Pollenallergi (og katt. Og valnøtter) og periodevis eksem

Mellomste er fri for allergier astma og eksem.

Yngste har hatt tendenser til eksem (men det har alle hatt som babyer) så vi får se med tiden
 
Mannen har astma, og allergi mot diverse dyr og litt pollen. Har ikke merket noe på ungene.
 
Jeg og mannen har ikke noe, storesøster har astma og forskjellige allergier. Lillebror vet vi ikke enda :p
 
Jeg hadde eksem, allergi og mulig astma som barn.

Ikke så mye plaget som voksen.

Samboer ingen spesielle plager

Eldste er litt pollenallergisk, og sliter med tørre hender om vinteren.

Yngste derimot har hatt eksem, er pollenallergisk og har astma. Så hun har fått alt [emoji13]
 
Han har begge deler og jeg allergi. Jentungen på snart 3 har brukt allergimedisin to siste årene i pollensesongen [emoji5]
 
Jeg har lungesykdom og bruker astma medisin men det er ikke astma jeg har. Guttungen har ikke noen av delene.

Jeg er allergisk mot vepsestikk, men ikke guttungen.

Han fikk påvist gress allergi nå i sommer men går veldig fint med allergimedisiner :)
 
Jeg har astma, og samboer er allergisk i bøtter og spann samt kraftig atopisk eksem. Lillemor har nylig fått påvist astma og fått medisiner. Ingen eksem, men tetner til ved pollen på samme tid om pappa, og sett antydninger til reaksjon ved enkelte matvarer så vi er obs.
 
Jeg har en del matallergier pluss pollenallergi og mot en del annet.

Barn og man har ingenting.

*bankibordet*
 
Jeg har pollenallergi
Mannen ingenting
Vesla på 4 mnd har melkeproteinallergi
 
Både jeg og mannen har fått støv allergi som voksne og jeg har anstrengelsesastma og merker det godt når det er kaldt ute.

Storesøster har ingenting og lillegutt kan kanskje ha forkjølelseastma
 
Jeg hadde astma som og laktoseintoleranse som barn. Eldstemann har ikke fått noe av det.
Jeg har atopisk eksem, eldstemann har barneeksen.
Gjenstår å se om frøkena i magen arver noe.
 
Jeg har astma, husdyr- og pollenallergi + reagerer noe på noen matvarer. Mannen tåler ikke katt.

Eldste har astma, og pollenallergi (salix), men reagerer ikke på dyr.
 
Back
Topp