"Arvet" du din mors fødsler?

I den forstand at jeg har hatt kjappe, relativt enkle fødsler, ja.
 
Nei begge var helt forskjellige i både seg selv og fra min mors tre fødsler
 
De var visst helt forskjellige:p
Jeg har hatt to veldig raske fødsler. Har ikke gått så veldig i detalj men det jeg har hørt tyder på at hun har hatt lenger presstid enn meg, og mye lenger fødsler.
 
Mine to var ganske like, men helt forskjellige fra mamma sine to, som ikke lignet hverandre heller
 
Mamma hadde to lange fødsler, mens jeg hadde en styrtfødsel sist. Og nå er jeg veldig spent på hvordan fødsel nr. to blir [emoji6]
 
Ja, like greie men kjappere :)
 
Nei hun hadde trege fødsler og jeg har født raskt og enkelt. Men hun gikk aldri over termin og det gjorde ikke jeg heller [emoji5]
 
Nei min mormor sine. Bare at jeg fødte mindre barn. Mamma hadde litt lengre fødsler. Men ingen av oss kom til termin.
 
Helt forskjellig, men ble satt igang første gangen. Får se hvordan det blir nå [emoji4][emoji108]
 
Nei. Skulle gjerne gjort det! Hun hadde enkle fødsler og svangerskap.
 
De var rimelig like, dessverre :p

Jeg er født med katastrofesnitt etter 24 timer (ingen fremgang, trodde jeg hadde navlestreng rundt halsen)
Bror er født med hastesnitt etter 22 timer (ingen fremgang)

Min eldste er født med hastesnitt etter 54 timer (ingen fremgang)
Min yngste er født med hastesnitt etter 28 timer (fremgang, men kom ikke godt nok ned i bekkenet)
 
Ja, mamma sin og min første fødsel var nesten identiske.
 
Min første og mamma sin første er totalt forskjellige!!
Min startet 1 uke før termin og helt normal.
Mamma sin derimot gikk vel over anbefalt tid enn det er nå ved overtid. Stor unge, masse blødning!! Faktisk blodspor på taket i rommet. Måtte ha blodoverføring etter fødsel.
 
Hvis denne fødselen blir lik min mors så havner blir kidden født kjapt her hjemme på do men mors fødsler har alle skjedd på en søndag og det samme med min nr 1.
 
Ja. Bestemor fødte kjapt, mamma hadde kjappe fødsler og jeg hadde kjappe fødsler :)
 
Back
Topp