Arve babysaker

Løvetann

Blir kjent med forumet
Flere venner og familie vil gjerne at vi arver fra deres babyer. I utgangspunktet synes jeg det er veldig hyggelig, men lurer på: er det noe man burde unngå å arve? [emoji848]
 
Bilstol er lurt å kjøpe nytt og madrass anbefaler de og å ha ny per unge. Ellers tenker jeg at alt er gull å arve:)
 
Kan også anbefale brukte klespakker man gjerne får tak i via salgsgrupper på Facebook ol. De små vokser så fort at klærne ikke rekker å slites, så man kan få tak i masse flotte klær til en rimelig penge :) om man nå ikke er så heldig å arve alt da :)
 
Kan også anbefale brukte klespakker man gjerne får tak i via salgsgrupper på Facebook ol. De små vokser så fort at klærne ikke rekker å slites, så man kan få tak i masse flotte klær til en rimelig penge :) om man nå ikke er så heldig å arve alt da :)

Så flott tips! Ja, de vokser voldsomt og sliter jo ikke akkurat ut tøy. Det vil vel bli litt mer slitasje når de begynner å kravle [emoji4]
 
Så flott tips! Ja, de vokser voldsomt og sliter jo ikke akkurat ut tøy. Det vil vel bli litt mer slitasje når de begynner å kravle [emoji4]
Jeg kjøper fortsatt klespakker til han på 15 mnd, så absolutt mulig å få fine brukte klær i lang tid :)
 
Gjelder madrass i brukte vogner også, ikke bare senger? Og hva med babynest sommer brukt av rt annet barn før?

Godt spm. Det tenkte jeg aldri over, hadde både brukt vogn og babynest :) men hva som er anbefalt der vet jeg ikke.
 
Gjelder madrass i brukte vogner også, ikke bare senger? Og hva med babynest sommer brukt av rt annet barn før?

Brukt alltid teppe i baby nest og lånt det ut til familie og tenker vi bruker teppe igjen oppi.

Vett mange ikke anbefaler madrasser men aldri fått en fornuftig forklaring på hvorfor...
 
Back
Topp