Artikkel om «ny studie av ivf barn»

Reiret

Glad i forumet
Assistert-jentene
Julibarna 2019
Junibollene 2023
Noen som har dagbladet pluss som vet hvilken studie artikkelen refererer til? Er det bare nok en svada click bait-artikkel, eller er det en studie med faktisk overraskende funn? :hilarious:

 
Tror kanskje jeg fant ut av det selv, fant hvertfall en australsk studie som er nylig publisert. Konklusjonen var, ivf barn gjør det like bra på skolen som andre barn.:)


 
Det var da en god nyhet :)
For meg er det litt selvfølge at ett ivf barn er like normal som ett "hjemmelaget" barn. Det er vel fertiliteten som er årsak til ivf ikke om de er smarte eller ei.
 
Det var da en god nyhet :)
For meg er det litt selvfølge at ett ivf barn er like normal som ett "hjemmelaget" barn. Det er vel fertiliteten som er årsak til ivf ikke om de er smarte eller ei.
Ja, aldri tenkt tanken på at noe annet skulle være tilfelle. Om det var det forsker mente med «overraskende», så syns jeg det er rart. Men, nå er vel ikke avisene kjent for å ha innhold som samsvarer med overskrifter og ingresser heller :hilarious:
 
Så det er ikke noe nytt nei. Jeg nekter å abonnere på dagbladet noe mer. De har blitt verre og verre. Sensasjonelle overskrifter og bare repetisjon av gammelt nytt. De har jo stadig sånne saker om ting som folk da blir lurt til å betale seg inn for å lese. Så er det ingenting nytt og ting som er helt opplagt og innlysende egentlig. Jeg har gitt opp dagbladet som seriøs kilde til informasjon.
 
That was good news:)
For me, it is a matter of course that an IVF child is just as normal as a "homemade" child. It is probably the fertility that is the cause of IVF, not whether they are smart or not.
Absolutely! IVF children are just as normal and intelligent as those conceived through traditional means. The method of conception does not define a child's normalcy or intelligence. What matters most is the love and care they receive, regardless of how they came into the world.
 
Back
Topp