Ariel Aurora!?

Bkno0380242

Første møte med forumet
Har bestemt oss for Ariel trur vi, men lurer på eit navn til då vi veit det er ei til som skal heite Ariel. Snakkar om Ariel Aurora og synset det klinger bra, men tek gjerne imot alternativ då tremenningen heiter Aurora.. Skal jammen ikkje vere lett!
 
Jeg synes også det er kjekt med et fornavn til sammen med Ariel, da det kan være tvil om Ariel er en gutt eller jente. :)

Ariel Aurora kan gå, Aurora er fint, men jeg synes det er noe tungt å si. Sannsynligvis vil det vel først og fremst bli Ariel i dagligtalen, da, så det er nok ikke et stort problem. Hvis dere liker det: gå for det! :)

Andre forslag:
Ariel Emine
Ariel Martine
Ariel Eline (For mye "el"? Jeg synes det går.)
Ariel Mathea
Ariel Tomine
Ariel Maria
Ariel Anna
 
Ariel Alise
Ariel Alina
 
Synes det klinger fint jeg. Er jo 2 dineyprinsessenavn sammen :)
 
Har bestemt oss for Ariel trur vi, men lurer på eit navn til då vi veit det er ei til som skal heite Ariel. Snakkar om Ariel Aurora og synset det klinger bra, men tek gjerne imot alternativ då tremenningen heiter Aurora.. Skal jammen ikkje vere lett!

Lingvistisk sett er det en smule klønete, og hun vil nok ende opp med å bli kalt kun det ene navnet. Sier man det fort nok høres det ut som et latinsk navn på en sykdom eller en kroppsdel eller et himmellegeme. ;)
 
Jeg synes det var tungt å si, det ruller ikke akkurat lett av tungen.

Jeg antar dere tenker å bruke begge, siden hele poenget med navn nr 2 var å skille mellom en til som heter Arial? Da ville jeg valgt noe som var litt lettere å si, for med det navnet der vil nok de fleste bare bruke førstenavnet.
 
Personlig synes jeg Ariel Aurora er tungt å si, men av de navnene er Ariel vakrest. Synes jeg :)
 
Ariel Mari
Ariel Alise
Ariel Louise
Ariel Eline
Ariel Sophia
 
Tror jeg ville valgt noe annet enn Aurora til Ariel. Det blir to Disneyprinsesser i et navn. (Tornerose heter jo Aurora).

Ariel Elise?
 
Om det er et navn dere liker, så gå for det[emoji4][emoji173]️
 
Back
Topp