Aprilsnarr

Samboeren har ikke sagt noe til sine nærmeste kompiser. De skal på jakt i august så han vurderte å sende sms lørdag med at han skal bli far og ikke kan bli med på jakta i år. Del 2 er sann, men vi satser på at om alt går som plalagt at han skal få med seg jakta før det blir fullt fokus den lille så det er jo en delvis spøk :)
 
Gøy! Har planer om det samme! Noen venner som ikke vet enda, så vi tenkte sende ul-bilde på snap med en passende smiley! Så får vi se hvem som tror det er spøk og hvem som avslører oss ;)
 
Argh...Min kjære, snille, løsmunna mann klarte så klart å plompe ut med det i går...til flere av de vi skulle sende aprilsnarr til!!!!!!
TO dager å vente! Det ble for mye!
 
Vi skal annonser det på fb. Med ul bilde 1 april. Noen av de nærmeste vet men blir morro og se kem som ikke tror oss
 
Mannen sendte ul bilde til sine venner og de i slekta som ikke visste enda. Var noen som tok det med en gang, mens andre tvilte. Ei som sa hun skulle spørre igjen i morgen!
Ble litt gøy allikavel, selv om mannen spoila det for meg med noen venner!
 
Vi har ikke lagt ut noe, men jeg gikk rett på 1.aprilspøken til DNB [emoji23] Kobla ikke at det var 1.april og mannen bare "vet du hvilken dag det er idag eller? Lørdag sier jeg kjepphøyt vettu [emoji23]
 
Back
Topp