April :-)

Ja, et av kriteriene er at den er lett i vekt og lett å tråkke på. Den letteste av de små syklene er 6kg, så tror vi går for en sånn. Men er usikker på størrelsen, om vi skal ta den aller minste eller den som er hakket større. Så da må det prøves!
Kjøpte i dag, og det ble 16. Kjipt å ha sykkel kun denne sesongen.
Hun har syklet på Wael sin, som er samme str i 1 mnd nå.
Ble DBS sykkel. Hun er overlykkelig :D
 
Kjøpte i dag, og det ble 16. Kjipt å ha sykkel kun denne sesongen.
Hun har syklet på Wael sin, som er samme str i 1 mnd nå.
Ble DBS sykkel. Hun er overlykkelig :D
Da kan nok Hermine iallfall ha 14", sto mellom 12 og 14 nemlig. Hvor lang er Mina nå? Hermine er nesten 100cm :)
 
Ja, et av kriteriene er at den er lett i vekt og lett å tråkke på. Den letteste av de små syklene er 6kg, så tror vi går for en sånn. Men er usikker på størrelsen, om vi skal ta den aller minste eller den som er hakket større. Så da må det prøves!

Best å prøve når man er usikker. Ofte så passer størrelsen til den høyeste alderen. Som om hvis det er fra 3-4 år, så passer den mer akkurat til en gjennomsnittlig 4 åring. Emira bør ha en ny sykkel. Den hun har er 4-6 år (tror jeg), men hun er jo stor som en 7-8 åring :p så nå må hun egentlig ha en som er 20" (6-8 år)..
 
Kjøpte i dag, og det ble 16. Kjipt å ha sykkel kun denne sesongen.
Hun har syklet på Wael sin, som er samme str i 1 mnd nå.
Ble DBS sykkel. Hun er overlykkelig :D

Ja så hun var så stolt :D hehe.. fin sykkel, og hun taklet bra å sykle på den å :)
 
Anita:
Mina er bra igjen takk:)
Hvordan går det med dere? Hørt fra jobben eller?:)

Så godt å høre :)

Går greit her. Men jeg er ikke i form. Tror det er bivirkninger av vaksinene jeg tok :( ja jeg jobbet igår, og skulle jobbe idag. Men måtte bli hjemme! Vet ikke om jeg orker å jobbe imårra heller :( blir uvel når jeg står lenge. Men blir noe jobb neste uke å :)
 
Best å prøve når man er usikker. Ofte så passer størrelsen til den høyeste alderen. Som om hvis det er fra 3-4 år, så passer den mer akkurat til en gjennomsnittlig 4 åring. Emira bør ha en ny sykkel. Den hun har er 4-6 år (tror jeg), men hun er jo stor som en 7-8 åring :p så nå må hun egentlig ha en som er 20" (6-8 år)..
12" er den minste, den er 2-4 år, 14" er 3-4 år og 16" 4-6. Men så gikk det på beinlengde på ungen også, innerlengden måtte være minimum 43cm for å ha 14", men Hermine er bare 40 så jeg er veldig usikker. Kjipt å måtte kjøpe ny neste år også, men sykkelen kan ikke være for stor heller. Vanskelig!
 
12" er den minste, den er 2-4 år, 14" er 3-4 år og 16" 4-6. Men så gikk det på beinlengde på ungen også, innerlengden måtte være minimum 43cm for å ha 14", men Hermine er bare 40 så jeg er veldig usikker. Kjipt å måtte kjøpe ny neste år også, men sykkelen kan ikke være for stor heller. Vanskelig!

Tror det er 14" den Liana har. Emira fikk den som 3 åring, og hun er lang for alderen. Fikk 16" for 2 år siden, for da var den lille for liten. Jeg tenker at om Hermine klarer å sykle på en 14", så ville jeg gått for den. Det viktigst er jo at dem takler sykkelen. Er min mening da :) Liana hadde klart å sykle på den i fjor, med tanke på lengden av beina å sånt. Problemet der var at den var litt for tung. I år så klarer hun det fint :) og kan bruke den neste år å tenker jeg.. ellers har vi jo en større etter Emira da :p
 
Hei og hopp! :D
Her går det unna for tiden. Det er mye jobbing og så må jeg prøve å få inn litt tid til skolearbeid :)
Jeg har for det meste senvakter, så vi har heldigvis god tid på morgenen, og så kan jeg studere litt når ungene er av gårde. I dag fikk jeg også inn en treningsøkt på morgenen - merker så godt at alt går litt greiere når jeg får holdt meg i form :p
Ellers er vi litt i tenkeboksen på å kjøpe oss hus snart. Det hadde i første omgang vært godt med litt mer plass, kanskje bygge ut, men hus frister mer :p Det er hvertfall større mulighet for å få det til nå som jeg har jobb - så vi får se hva banken sier og hva megler tenker at vi kan få for der vi bor nå før vi bestemmer oss :)
Håper alle får en super dag - jeg skal drive på litt her hjemme før personalmøte og kveldsvakt!
 
Hei og hopp! :D
Her går det unna for tiden. Det er mye jobbing og så må jeg prøve å få inn litt tid til skolearbeid :)
Jeg har for det meste senvakter, så vi har heldigvis god tid på morgenen, og så kan jeg studere litt når ungene er av gårde. I dag fikk jeg også inn en treningsøkt på morgenen - merker så godt at alt går litt greiere når jeg får holdt meg i form :p
Ellers er vi litt i tenkeboksen på å kjøpe oss hus snart. Det hadde i første omgang vært godt med litt mer plass, kanskje bygge ut, men hus frister mer :p Det er hvertfall større mulighet for å få det til nå som jeg har jobb - så vi får se hva banken sier og hva megler tenker at vi kan få for der vi bor nå før vi bestemmer oss :)
Håper alle får en super dag - jeg skal drive på litt her hjemme før personalmøte og kveldsvakt!

Trives du i jobben? :)
Greit å ha god tid om morgen :D her må alle 5 ut før 07:30 de gangene jeg jobber :p

Så flink du er som trener i tillegg!! :D det gjør underverker når man blir vandt med økter :) trener jeg å, 3-4 ganger i uka. Men det er mest muskeltrening o.l da, ikke mye utholdenhet :p men denne uka og neste er Rjukanbadet stengt pga vedlikehold! Og det merker jeg på spesielt ryggen. Trente sist for 4 dager siden, og ryggen og bekkenet blir mer utslitt av jobben enn når jeg trener annenhver dag!..

Såå spennede med tenke-på-hus-kjøp! :) må være fantastisk å ha noe eget :D drømmer om det jeg å, men får ikke lån :(
 
Hei hei :)

Hvordan går det med store og små?

Her går tiden til det samme som vanlig. Blitt en del jobbing. Noen ganger er det 2 dager i uka, mens andre dager er det 4-5 :) slutter stort sett i 13-tiden da, så det er godt å ikke ha for sene dager også!

Ellers er det jo bsre kald vind her! :( kjedelig når det egentlig er varmt og godt i sola! Men neida, skal visst ikke nyte varmen vi :p

Hva driver dere med om dagen?
Ha en fin dag :)
 
Heisann :)

Med oss er alt vel, gubben er på jobbreise så jeg er hjemme alene mamma. Men jeg klarte likevel å snike meg til en treningsøkt før jeg hentet barna etter jobben :)

Lite vår her gitt, sluddet i dag, jeg er veldig klar for litt varmere vær og sol.

Bra det har blitt en del jobbing på deg Anita:) Jeg har tatt ut en feriedag i morgen, gleder meg til å gå litt alene i byen.
 
Hei og hopp! :D
Her går det unna for tiden. Det er mye jobbing og så må jeg prøve å få inn litt tid til skolearbeid :)
Jeg har for det meste senvakter, så vi har heldigvis god tid på morgenen, og så kan jeg studere litt når ungene er av gårde. I dag fikk jeg også inn en treningsøkt på morgenen - merker så godt at alt går litt greiere når jeg får holdt meg i form :p
Ellers er vi litt i tenkeboksen på å kjøpe oss hus snart. Det hadde i første omgang vært godt med litt mer plass, kanskje bygge ut, men hus frister mer :p Det er hvertfall større mulighet for å få det til nå som jeg har jobb - så vi får se hva banken sier og hva megler tenker at vi kan få for der vi bor nå før vi bestemmer oss :)
Håper alle får en super dag - jeg skal drive på litt her hjemme før personalmøte og kveldsvakt!

Spennende å se om det blir husbygging på dere også :)
 
Heisann :)

Med oss er alt vel, gubben er på jobbreise så jeg er hjemme alene mamma. Men jeg klarte likevel å snike meg til en treningsøkt før jeg hentet barna etter jobben :)

Lite vår her gitt, sluddet i dag, jeg er veldig klar for litt varmere vær og sol.

Bra det har blitt en del jobbing på deg Anita:) Jeg har tatt ut en feriedag i morgen, gleder meg til å gå litt alene i byen.

Så flink du også er! Som tok deg tid til trening etter jobb! :D

Ja, er så kjedelig med dårlig vær nå på denne tiden! Man har lissom ventet på vår så lenge :p

Høres nydelig ut med en alenedag :D kos deg masse!
 
Hei jenter.
Rekker ofte å lese her, men ikke mye tid til å skrive. Hyggelig med snapper fra dere alle da :D
Her går det i apotek,lesing,barn og mann og litt serie på kveldene. Tidlige kvelder :)

Hvordan går det med dere?
God helg :)
 
Hei jenter.
Rekker ofte å lese her, men ikke mye tid til å skrive. Hyggelig med snapper fra dere alle da :D
Her går det i apotek,lesing,barn og mann og litt serie på kveldene. Tidlige kvelder :)

Hvordan går det med dere?
God helg :)

Dagene går fort med barn og jobb o.l :) har dere det bra?
Blir mye serie her å for tiden :p har jo tven for meg selv omtrent hver kveld siden han andre studerer om kveldene ;) greit for meg å være tv-sjef :p

Ellers alt bra. Ungene er småforkjøla, men i fin form :) og jeg er noe sliten :p merker kombinasjonen av mye ståing, lite trening og tidlig oppe!..
 
Hallo!

Her omstiller vi oss sakte men sikkert til livet som tobarnsforeldre. Det ble jo en litt tøffere start enn forventet, så ting tar tid. Heldigvis er mannen helt fantastisk, han ordner med begge ungene, lager mat, vasker opp, vasker klær og rydder i huset. Lillebror er for det meste veldig rolig, spiser og sover, hjelper godt på når mammaen er i dårlig form. Permisjonen hans går ut denne uken, men tror jeg skal få en uke sykemelding så han kan være hjemme en uke til. Jeg orker ikke å skifte bleier engang enda, så kan ikke være så mye alene med han.

Hermine er så omsorgsfull og kjærlig storesøster. Hun susser og koser på lillebroren sin og vil gjerne holde han. Men hun liker ikke når han gråter og gjør alt for at han skal roe seg. Kommer med kosedyr eller vugger på kurven. ;) :p
 
Trives du i jobben? :)
Greit å ha god tid om morgen :D her må alle 5 ut før 07:30 de gangene jeg jobber :p

Så flink du er som trener i tillegg!! :D det gjør underverker når man blir vandt med økter :) trener jeg å, 3-4 ganger i uka. Men det er mest muskeltrening o.l da, ikke mye utholdenhet :p men denne uka og neste er Rjukanbadet stengt pga vedlikehold! Og det merker jeg på spesielt ryggen. Trente sist for 4 dager siden, og ryggen og bekkenet blir mer utslitt av jobben enn når jeg trener annenhver dag!..

Såå spennede med tenke-på-hus-kjøp! :) må være fantastisk å ha noe eget :D drømmer om det jeg å, men får ikke lån :(
Jeg trives kjempegodt - det er en utrolig spennende og givende jobb. Men samtidig er jeg glad for at jeg ikke har hatt en slik jobb når ungene har vært enda mindre, for det krever ganske mye av en å jobbe slik. Både arbeidstidene og arbeidshverdagen kan være ganske slitsom.
VI har superlyst til å bygge selv - og kan få lån til det nå som jeg også har fast jobb, og leiligheten vår har steget en del i verdi. Så vi får se ;)
 
Back
Topp