April har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Men må jeg virkelig småkommentere til det kjedsommelige på de åpne trådene til jeg når 50 innlegg? Jeg er jo aktiv på maigruppa og vil jo være aktiv her også.

Tror du må det :) hvis det er en trøst, så er det mye mer aktivitet på den åpne delen enn den skjulte delen ;) så du får med deg mest her uansett.
 
Jeg har nå oppfylt alle kriteriene, men får ikke til å gå inn på sida til hun som jeg må sende PM til for å bli godkjent? ...
 
Jeg fikk bekrefte at tilgang var ok på fredag. Men får fortsatt ikke opp noe skjult forum
Forsøk å logg deg ut og inn. Får du den fortsatt ikke opp kan du forsøke å søke via vanlig forum lister slik som for andre termin forum
 
Men må jeg virkelig småkommentere til det kjedsommelige på de åpne trådene til jeg når 50 innlegg? Jeg er jo aktiv på maigruppa og vil jo være aktiv her også.
Man må ha ett minimum på 50 innlegg i termingruppen, om ikke er poenget med skjult forum borte:) det er laget slik at ikke alle kan være innom å lese:)
 
Jeg fikk tilgang, men finner ikke noe skjult forum... Heller ikke kommet opp noe banner under bildet... Har forsøkt å logge ut og inn igjen også...
 
Jeg får feilmelding når jeg prøver å klikke på Marian87. Orøvd mange ganger men går ikke.
 
Back
Topp