April 2014 har en skjult gruppe - Klikk her for å finne ut om du kan få tilgang!

Jeg ble medlem for en stund siden, men begynte først å skrive på forumet i natt - står at jeg har vært medlem siden den 3.12. Er man liksom ikke medlem før man begynner å skrive? :(
 
Jeg ble medlem for en stund siden, men begynte først å skrive på forumet i natt - står at jeg har vært medlem siden den 3.12. Er man liksom ikke medlem før man begynner å skrive? :(

Så merkelig da, jeg vet faktisk ikke for jeg tror jeg begynte å skrive den dagen jeg meldte meg inn. Men send en pm til forumansvarlig/moderatoren så får du nok svar :)

Kriteriene for å få tilgang til skjult forum som denne tråden handler om er uansett noen andre:

April 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)​
 
Så merkelig da, jeg vet faktisk ikke for jeg tror jeg begynte å skrive den dagen jeg meldte meg inn. Men send en pm til forumansvarlig/moderatoren så får du nok svar :)

Kriteriene for å få tilgang til skjult forum som denne tråden handler om er uansett noen andre:

April 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)​
Måtte spørre pga den 1mnds regelen ;) Men kan sende en melding til moderator, ellers skal jeg nok overleve å vente en mnd før jeg får tilgang :p
 
Jeg har blitt sparka ut av skjult forum pga lite aktivitet siste mnd, men nå er jeg back on track! Mulig å få tilgang igjen??
 
Hvordan finner man ut hvor mange innlegg man har? Altså inne på dette forumet?
 
Back
Topp