APRIL ❤️

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Fler som har uttak eller oppstart i April ? :)
 
Jaa, og jeg er så klar:)
 
Ja, jeg. Har første fryseforsøk. Lager du en oversikt på alle som skal med? :D
 
Mulig jeg skal ha oppstart i april, men det kommer helt an på om neste syklus kommet etter påsken. Litt surr etter avbrudd forsøk i februar.
 
Jeg skal mest sannsynlig starte på nytt ferskforsøk etter påske engang[emoji5]
 
Hurra for april-gruppe[emoji173]️ jeg vil være med! 1.IVF, 4. FER i naturlig syklus.
Fikk TR igår, så pga dumme påskestengt rekker jeg ikke innsett denne syklusen, så forhåpentligvis siste uka av april[emoji1374]
 
Hvis du ser på førstesiden i februar eller marsgruppen får du en pekepinn. F.eks en bolk med «venter på oppstart», «stimulerer», «uttak», «innsett», «ruger», «gravid», «negativt/avbrutt» :) om du vil ta på deg oppgaven da ;)
 
Hvis du ser på førstesiden i februar eller marsgruppen får du en pekepinn. F.eks en bolk med «venter på oppstart», «stimulerer», «uttak», «innsett», «ruger», «gravid», «negativt/avbrutt» :) om du vil ta på deg oppgaven da ;)
Kanske noen andre vil det ;) jeg har aldri gjort der der :p
 
Endelig aprilgruppe:Heartred
Jeg begynner på Progynova i morgen, så starter jeg stimuleringen i påsken. Første ultralydkontroll blir 9.april og sannsynligvis uttak senere den uka.

Dette blir vårt 5. uttak i jakten på søsken til vårt IVF-barn. Ett av de forrige ble avbrutt, så vi har hatt 3 innsett med fersk, og 2 innsett med fryseembryo. Tror vi tilsammen har satt inn 8 embryo nå + det som den gang ble til frøkna vår. Med henne lykkes vi på første forsøk. Håper det er vår tur igjen snart. Vi har nå brukt opp våre offentlige søskenforsøk, så nå er det privat forsøk. Har ikke tatt stilling til om det eventuelt blir flere forsøk on vi ikke lykkes nå.
 
Jeg hører også forhåpentligvis til her[emoji846] Avbrutt FER #2 på #1 IVF i February pga ledende follikkel.

Skal ha lap for å fjerne Endometriose i morgen og forhåpentligvis får jeg starte neste fryseforsøk på blødningen etter operasjon. I så fall blir det innsett 22-25 April en gang tror jeg. Prøver på første barn på Riksen.

Håper denne gruppen blir like bra som Februar for der var det mange fine tester
 
Jeg hører også forhåpentligvis til her[emoji846] Avbrutt FER #2 på #1 IVF i February pga ledende follikkel.

Skal ha lap for å fjerne Endometriose i morgen og forhåpentligvis får jeg starte neste fryseforsøk på blødningen etter operasjon. I så fall blir det innsett 22-25 April en gang tror jeg. Prøver på første barn på Riksen.

Håper denne gruppen blir like bra som Februar for der var det mange fine tester

Enig!
Håper denne gruppa gir en HAUG med nyttårsbarn[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Da er operasjon vel overstått, hadde kommet tilbake mye endo og operasjonen tok dobbelt så lang tid som planlagt... Men kirurgen var fornøyd med resultatet og jeg kjenner allerede at ryggsmertene er neste borte[emoji846][emoji1305]

Fått innsett av fryse-egg uke 17 i naturlig syklus! Gleder meg masse til å komme i gang igjen og endelig ha litt mer optimale forhold til eskimoen(e) som skal inn[emoji846]
 
Vi skal inn i vårt første IVF-forsøk i april! Starter stimulering i første uka på april, og krysser fingrene for positiv test i mndskiftet april/mai [emoji173]️ Lykke til alle sammen!
 
Lykke til alle sammen! Satser på mange nyttårsbarn!
 
Back
Topp