Appen logger meg ut jevnt og trutt?

Screenshot_2017-05-06-12-23-57.png


Jeg kommer også som gjest. Men må trykke logg ut før jeg kan logge inn igjen.
Screenshot_2017-05-06-12-23-27.png
 
Bare trøbbel her og de siste par dagene. Må logge ut og inn, ofte funker det ikke i det hele tatt.
 
Jeg også blir kastet av støtt og stadig i tillegg til at skjult forum er forsvunnet..
 
Må logge inn på app'en hver gang i dag, både på mobilen (Android) og på padda (iOS). Aldri opplevd før. Er også innlogget som guest innimellom, med min avatar og mine abonnerte tråder, men da kan jeg jo verken svare eller like innlegg. Og må logge ut for da å logge inn... Håpløs dag på BV app'en altså.
 
Men i kveld har min blitt bra
 
Blir logga ut ofte eg og, og skjult forum kjem ikkje opp på appen. Vore slik siden i går.
 
Blir logga ut ofte eg og, og skjult forum kjem ikkje opp på appen. Vore slik siden i går.
Skjult forum ja.. der sier du noe, det er borte hos meg på appen også[emoji17]
 
Ble logget ut av appen og nettleseren i går. Og har snakket med flere andre som opplever det samme. Endret passord flere ganger og det hjelper ikke... kom ikke inn i går og ikke i dag... nå kom jeg i det minste inn på nettleseren. Men appen er bare å glemme....
 
I dag er appen min sånn dum igjen. Innlogget men gjest. Kan ikke skrive. Logges ut mens jeg leser etc. Igjen. Det er ikke bare mobilen min!
 
I dag er appen min sånn dum igjen. Innlogget men gjest. Kan ikke skrive. Logges ut mens jeg leser etc. Igjen. Det er ikke bare mobilen min!
Nei det er ikke bare mobilen din. Virker som det er veldig mange som har hatt problemer de siste dagene. Får håpe de finner ut av det snart, begynner å bli lei av å logge inn x antall ganger per dag..
 
Ja. Litt lei jeg også. Skjønner at det ikke er så mye Tamara får gjort. Men frustrerende er det. Og jeg som skal ha 1500 innlegg bør liksom ikke bli "bv er så mye dill, scroller heller fb" når jeg setter meg ned et par minutter...
 
Får håpe de får sett på det i morgen[emoji4]
 
Back
Topp