Appen logger meg ut jevnt og trutt?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
I dag. Jeg er innlogget som gjest, og må logge ut (!) for å kunne logge inn som meg selv...
 
Jeg får beskjed i dag om at jeg ikke finnes :p appen er og plutselig blitt engelsk og det samme er deler av forumet her inne også i notifications. Fikk logget inn på forumet nå med sandviks passordet mitt av alle ting :p ber jeg om nytt forum passord får jeg beskjed om at jeg ikke finnes :p
 
I dag. Jeg er innlogget som gjest, og må logge ut (!) for å kunne logge inn som meg selv...
Det går ikke an å være innlogget som gjest. Man står som gjest hvis man er helt utlogget.

Man kan noen ganger bli utlogget hvis man setter mobilen i strømsparemodus, slår den av, den oppdaterer noe automatisk i bakgrunnen osv osv. Det har nok ikke noe med appen å gjøre, men heller med mobilen din ;)
 
Det skjer med meg i dag og Tamara så er nok desverre ikke bare Sara ;-) står innlogga som gjest (med mitt avatarbilde) plutselig er jeg utlogga og må logge meg inn igjen... har også skrudd av varsler på telefonen plutseli fikk jeg varsel på en av trådene jeg følger.. :p
 
Jeg får beskjed i dag om at jeg ikke finnes :p appen er og plutselig blitt engelsk og det samme er deler av forumet her inne også i notifications. Fikk logget inn på forumet nå med sandviks passordet mitt av alle ting :p ber jeg om nytt forum passord får jeg beskjed om at jeg ikke finnes :p

Hvilken app er engelsk? Ingenting på engelsk her. Annet enn noen varsler i web, og slik er det innimellom. Alltid vært.

At du får beskjed om at du ikke finnes kan enkelt skyldes at du har tastet en bokstav, tall eller tegn feil vil jeg tro. Enten det eller så har du nylig endret på ett bok abbonement som du har, og da byttes det jo passord. Igjen, dette har ikke noe med appen å gjøre.
 
Eg va plutslig utlogga av appen no, og når eg prøvde og logga inn med brukarnavn fekk eg beskjed om at eg ikkje finnes :p men med e-post adr. Gjekk det :)
 
Det skjer med meg i dag og Tamara så er nok desverre ikke bare Sara ;-) står innlogga som gjest (med mitt avatarbilde) plutselig er jeg utlogga og må logge meg inn igjen... har også skrudd av varsler på telefonen plutseli fikk jeg varsel på en av trådene jeg følger.. :p
Nettopp

Innlogget som gjest med mitt bilde.
Og abb på noen av de forum jeg har abb på men ingen tråder abb og må logge ut, det er ikke noe valg om å logge inn før jeg har logget ut.

Mobilen har strøm ikke sparemodus eller noe sånn. Bare skjer.
 
Denne gangen var jeg derimot helt logget ut og var gjest
 
IMG_7201.PNG
IMG_7200.PNG
Hvilken app er engelsk? Ingenting på engelsk her. Annet enn noen varsler i web, og slik er det innimellom. Alltid vært.

At du får beskjed om at du ikke finnes kan enkelt skyldes at du har tastet en bokstav, tall eller tegn feil vil jeg tro. Enten det eller så har du nylig endret på ett bok abbonement som du har, og da byttes det jo passord. Igjen, dette har ikke noe med appen å gjøre.


Jeg har prøvd utallige ganger og sett over nøye alle gangene så at jeg har skrevet noe feil stemmer rett og slett ikke. Og slik ser det ut i appen.
 
Og så var det sånn igjen

d59324946b2aef228f2ebb535e93e016.jpg
 
Jeg var også plutselig utlogget nå, og får opp at bruker ikke finnes når jeg logger meg på i appen.. funker i nettleseren da..
 
Jeg har også blitt kastet ut flere ganger i dag, og må logge inn igjen for hver gang jeg skal innom med appen. Aldri opplevd dette før selv om mobilen har vært i flymodus eller avslått. Alltid vært logget på med appen.

Og vi som er igjen på juni 12 har opplevd det i dag alle sammen.

Så noe må det være, alle mobiler kan da ikke klikke på samme dag?
 
Jeg måtte slette appen og reinstallere den, og logge inn 3 ganger før det funka igjen.. Så det er nok noe med appen
 
Hvilken app er engelsk? Ingenting på engelsk her. Annet enn noen varsler i web, og slik er det innimellom. Alltid vært.

At du får beskjed om at du ikke finnes kan enkelt skyldes at du har tastet en bokstav, tall eller tegn feil vil jeg tro. Enten det eller så har du nylig endret på ett bok abbonement som du har, og da byttes det jo passord. Igjen, dette har ikke noe med appen å gjøre.


Dette med at brukeren ikke finnes har skjedd meg mange ganger uten at jeg har endret noe. Senest nå i kveld, helt plutselig. Er blitt logget ut av appen, og den finner ikke brukeren når jeg prøver å logge inn igjen :banghead:
 
Og nå når jeg skulle poste forrige innlegg og trykket på pila kom denne. Hvorfor?

59d272a38c0d552f98bcc5bcf608c42a.jpg
Den kommer fra tid til annen når jeg poster på forum jeg ikke følger. Greit nok

Men i dag er denne gjeste-innloggingen enda mer slitsom (for det skjer enda oftere) enn i går.

Og mobilen er fulladet uten sparemodus, flymodus, oppdateringer eller hva det måtte være. Alt annet fungerer fint
 
Jeg får beskjed om at jeg ikke ble funnet når jeg skal logge inn med appen. Har prøvd å bytte passord 3 ganger uten at det hjelper :p Ble kastet ut av appen i går, og har ikke kommet meg inn siden. Prøver jeg med Email add får jeg beskjed om at jeg ikke har noe konto.
Men bruker jeg dataen kommer jeg inn uten problem. Men har jo ikke tilgang til data hele tiden ^^
 
Blir logga ut så og si hele tiden idag jeg, hjalp lite å slette appen og reinstallere den igår tydeligvis [emoji53]
 
Mange som har slitt med appen i går og i dag. Noen kom ikke inn i hele går og andre blir logget ut hele tiden.
 
Den kommer fra tid til annen når jeg poster på forum jeg ikke følger. Greit nok

Men i dag er denne gjeste-innloggingen enda mer slitsom (for det skjer enda oftere) enn i går.

Og mobilen er fulladet uten sparemodus, flymodus, oppdateringer eller hva det måtte være. Alt annet fungerer fint
Huff, enda verre i dag ja... Jeg måtte logge inn nå også ja, så da er det bare å stålsett seg for dagen [emoji23]
 
Back
Topp