Appen Lifecake

Nattlampe

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som har erfaring med denne? Er den verdt å ta i bruk og få familie til å laste den ned?
Fikk litt info om appen av en kollega, og slik jeg har skjønt det så kan du og de du velger å invitere med dele bilder av babyen, også legger bildene seg kronologisk i appen ut i fra hvor gammelt barnet var da bildet ble tatt? Hørtes kjekk ut om man har nær familie som man ønsker å dele babybilder med, men ikke nødvendigvis ønsker å legge ut bildene på Snapchat/Instagram. Litt usikker på om jeg trenger en ekstra app i livet mitt, men vil gjerne høre erfaringer om noen har brukt den!
 
Har ikke testet den men synes det hørtes litt styrte ut. Vi har laget en familie messenger gruppe som vi bruker å dele litt bilder og opplevelser i:) jeg tenker det + snap holder for oss:) da slipper alle i familien å laste ned enda en app og huske å bruke;)
 
Har ikke hørt om appen før men søkte litt på den for å se. Konseptet virker jo praktisk, men tviler på at det ville blitt brukt mye her. Jeg tror ikke jeg eller de andre ville husket å brukt appen egentlig så ser ikke store fordelen i den. Vi har WhatsApp gruppe for nærmeste familie så der kan vi dele bilder tenker jeg.:)
 
Har ikke hørt om Lifecake, men vi bruker appen Peekabo Moments[emoji4] De første 3 årene av storebrors liv bodde vi i en annen by enn både min og mannens familie, og de synes det har vært kjempekjekt at vi ligger ut bilder i appen! Vi skriver også små notiser hvis han lærer noe nytt, sier noe morsomt osv. På den måten er de jevnlig oppdatert over hverdagen vår, og føler ikke at de går glipp av så mye til tross for at de ikke ser ham så ofte[emoji4] Gull verdt!
Nå når han snart er 3,5 år så er Facetime også blitt et nyttig verktøy, og han viser stolt frem nye ting eller forteller fra hverdagen til besteforeldrene[emoji4] Vi bor jo nå i samme by som min søster og mine foreldre, og hvis de har passet ham en dag, så kan også de legge ut bilder i Peekaboo-appen, som da er ekstra kjekt for oss som foreldre igjen[emoji6]
Vi har allerede laget en egen «profil» for lillesøster i magen, hvor jeg har lagt ut litt bilder av magen og tiden før hun blir født, men den har vi ikke delt med familien ennå..
 
Back
Topp