Antall arbeidsdager igjen...

Kanskje du kan få tilrettelagt litt sånn at jobben blir litt roligere den siste tiden? [emoji846]

Jeg valgte å ikke ta ut noe ferie nå før permisjonen for å heller spare den til å forlenge permisjonen.. angrer litt på det nå som samboer og barna har ferie i 3 uker, men vet det blir verdt det mtp at permisjonen min nå ser ut til å kunne strekke seg helt frem til juli 2019 [emoji846]
Ja, det var et godt tips :) Skal be om det. Blir nok uansett tungt å gå på jobb de siste ukene, men kjekt å treffe kollegaer før det blir lang permisjon. Lurt å spare ferie for å forlenge permisjon. Blir en fin sommer 2019 på deg da. Skjønner at det er kjedelig nå som de andre har ferie, men blir nok herlig neste sommer ;-)
 
Ja, det var et godt tips :) Skal be om det. Blir nok uansett tungt å gå på jobb de siste ukene, men kjekt å treffe kollegaer før det blir lang permisjon. Lurt å spare ferie for å forlenge permisjon. Blir en fin sommer 2019 på deg da. Skjønner at det er kjedelig nå som de andre har ferie, men blir nok herlig neste sommer ;-)
Ja det er jo veldig kjekt å treffe kollegaer om ikke man evt får gjort all verden på jobb [emoji5] Satser på at ungen ikke plutselig lurer seg ut 2-3 uker før termin nå så kan jeg gå rett fra permisjon til neste års ferie og starte å jobbe igjen i august [emoji5]

Skal kanskje jobbe en dag i uka fra januar/februar når far har fedrekvote da (han starter uke 7 etter fødsel), hvis baby, min form og jobben tillater det... og hvis det blir sånn så kan jeg jo unne meg litt ekstra ulønnet permisjon på slutten evt [emoji846] Men får nå først se når denne har tenkt seg ut før man egentlig får planlagt noe som helst [emoji28]
 
Har jobbet 100% hele veien og det har gått fint, men nå har jeg ferie, og seter deilig :)

Skal tilbake å jobbe en uke før jeg tar avspasering fra 3. august, og videre ut i permisjon 10. august. Det kan jo hende jeg blir sykemeldt før denne siste uken, men jeg er motet på å gjøre en innsats disse siste 5 dagene for å få god overlapping med vikaren min.

Enig med deg når det gjelder motivasjonen! :p de siste ukene før ferien nå merket jeg at hodet mitt tenkte mer på tiden med baby enn jobben. Dessuten har lunta mi blitt kortere og kortere etterhvert som magen har vokst :p
 
Har jobbet 100% hele veien og det har gått fint, men nå har jeg ferie, og seter deilig :)

Skal tilbake å jobbe en uke før jeg tar avspasering fra 3. august, og videre ut i permisjon 10. august. Det kan jo hende jeg blir sykemeldt før denne siste uken, men jeg er motet på å gjøre en innsats disse siste 5 dagene for å få god overlapping med vikaren min.

Enig med deg når det gjelder motivasjonen! :p de siste ukene før ferien nå merket jeg at hodet mitt tenkte mer på tiden med baby enn jobben. Dessuten har lunta mi blitt kortere og kortere etterhvert som magen har vokst :p
Så flott at du har klart å jobbe 100% hele veien [emoji1][emoji119] Vel fortjent med ferie nå da [emoji5]

Har blitt 100% sykemeldt fra uke 7-8 alle tre gangene og kommer liksom aldri helt tilbake til meg selv igjen selv om kvalmen blir bedre... så derfor maks 50% jobb etter 1. trimester. Hadde vært deilig å kunne leve og jobbe som normalt i svangerskapene og kanskje til og med glemme graviditeten litt, men jeg blir bare så altfor gravid med diverse plager at det er umulig [emoji28]
 
Går ut i permisjon 27 august. Har vært helt sykt mye å gjøre de siste 2 månedene. Jobber hvertfall dobbelt så mye som jeg pleier og enda henger jeg etter med ting.. I tillegg har vi implementert tre store nye systemer som jeg må lære meg for så å lære bort til resten av gjengen. Er så utslitt at jeg vet ikke hvem bein jeg skal stå på til tider[emoji28] Ikke alltid like positivt å drive firma med familie..[emoji23]
 
Kjenner meg igjen i dette ja... godt med bare 7 vakter igjen da, bedre å telle vakter/dager enn uker når man ikke jobber så mye hver uke [emoji5]
Ja, og nå synes jeg tiden går fortere, er noe med sommeren:)
 
Så flott at du har klart å jobbe 100% hele veien [emoji1][emoji119] Vel fortjent med ferie nå da [emoji5]

Har blitt 100% sykemeldt fra uke 7-8 alle tre gangene og kommer liksom aldri helt tilbake til meg selv igjen selv om kvalmen blir bedre... så derfor maks 50% jobb etter 1. trimester. Hadde vært deilig å kunne leve og jobbe som normalt i svangerskapene og kanskje til og med glemme graviditeten litt, men jeg blir bare så altfor gravid med diverse plager at det er umulig [emoji28]

Jeg har sluppet alt av vanlige svangerskapsplager son kvalme og bekkenløsning i alle mine svangerskap, og i kombinasjon med kontorjobb har dette gjort at det har vært uproblematisk å jobbe fullt. Meeeen, jeg merker likevel at jeg liksom bryr meg mindre og mindre om jobben, og jeg vil helst bare være hjemme å bygge reir :p
5 arbeidsdager igjen... jeg skal vel klare det :smiley-ashamed004
 
Går ut i permisjon 27 august. Har vært helt sykt mye å gjøre de siste 2 månedene. Jobber hvertfall dobbelt så mye som jeg pleier og enda henger jeg etter med ting.. I tillegg har vi implementert tre store nye systemer som jeg må lære meg for så å lære bort til resten av gjengen. Er så utslitt at jeg vet ikke hvem bein jeg skal stå på til tider[emoji28] Ikke alltid like positivt å drive firma med familie..[emoji23]
Såpass ja, det hørtes fryktelig slitsomt ut på tampen av svangerskapet! Blir ekstra godt med permisjon når den tid kommer da vel, om ikke annet [emoji28]
 
Jeg har vært sykemeldt av og på siden mai. Vil helst jobbe, men kroppen sier stopp. Sliter med vanvittig intense ligamentsmerter som kommer veldig plutselig, så beklager meg på å være sykemeldt helt ut. Er sykepleier på en avdeling som er vanskelig å få tilrettelagt på... Hadde håpt å kunne gå på toppen, å slippe de tyngste stellene, men da blir situasjonen desto verre for kollegaer.. Utrolig kjipt men kroppen reagerer veldig på stresset på jobb - babyen må komme først.
Høres ut som det er riktig med sykemelding da ja, men synd det ikke lar seg løse i praksis at du kan få gå på toppen da [emoji53]
 
Jeg har sluppet alt av vanlige svangerskapsplager son kvalme og bekkenløsning i alle mine svangerskap, og i kombinasjon med kontorjobb har dette gjort at det har vært uproblematisk å jobbe fullt. Meeeen, jeg merker likevel at jeg liksom bryr meg mindre og mindre om jobben, og jeg vil helst bare være hjemme å bygge reir :p
5 arbeidsdager igjen... jeg skal vel klare det :smiley-ashamed004
Så heldig du er, de plagene kan være pain in the ass for å si det mildt! [emoji28]

Men skjønner godt at hodet er andre steder, godt å høre at dette skjer med de som jobber fullt også, ikke bare med oss som er helt eller delvis sykemeldte [emoji28][emoji1]
 
Vet faktisk ikke. Er foreløpig 100% sykemeldt og har i utgangspunktet ferie ut juli. Men spørs om jeg får dratt tilbake på jobb. Sliter veldig med bekkenet i tilleg til at jeg er veldig sliten om dagen.
 
Så heldig du er, de plagene kan være pain in the ass for å si det mildt! [emoji28]

Men skjønner godt at hodet er andre steder, godt å høre at dette skjer med de som jobber fullt også, ikke bare med oss som er helt eller delvis sykemeldte [emoji28][emoji1]

Det tror jeg er helt normalt uansett om gjelder jobb, studier alle andre deler av livet som ikke dreier om babyen. Er nok bare et tegn på at hodet begynner å koble seg på morsrollen igjen ;-)
 
Det tror jeg er helt normalt uansett om gjelder jobb, studier alle andre deler av livet som ikke dreier om babyen. Er nok bare et tegn på at hodet begynner å koble seg på morsrollen igjen ;-)
Det har du nok helt rett i [emoji5]
 
Jeg blir mest sannsynlig sykemeldt etter denne uken.
Legen ville egentlig sykemelde meg i dag, men jeg har lyst å prøve litt til. Håper litt sånn naivt på at det skal bli bedre.
Jobber bare ca 30% pga studier, men jeg har så vondt i bekkenet etter en dag på jobb at selv 4 timers vakter gjør skikkelig vondt. Trodde det var blitt bedre fordi jeg ikke kjente noe til det mens jeg hadde ferie, men det er nok dessverre belastningen av å stå/gå på jobb som gjør utslaget. Jobber i butikk, stort sett alene og uten mulighet til å sitte for å ta en liten pause. Ikke nok til at det hjelper, hvertfall. [emoji53]
 
Back
Topp