Anser du deg selv som

Nei, ikke i det hele tatt, litt annerledes for 15kg siden men hr aldri hatt noe veldig god selvtillit desverre
 
Anser meg selv som helt grei . Ser bedre ut når jeg gjør en innsats å steller håret osv om jeg skal på fest osv :)
 
Ja, egentlig :) spesielt når jeg gjør en innsats med klær, hår, sminke etc. (Classy, not trashy:wacky::cool: )

Men har perioder hvor den følelsen sitter veldig langt inne... Hehe.
 
Ja anser meg selv som det, selv om jeg aldri er fornøyd. Men som du skriver; det kommer an på øynene som ser[emoji6]. Kan alltid finne «feil». Men vil si at jeg syntes at min personlighet er det som gjør meg mest attraktiv.
Den statistikken der var skremmende[emoji51]. Fikk meg kanskje til å føle at jeg burde ikke føle meg så attraktiv mer[emoji23][emoji85].
 
njei... på en skala fra 1 til 10 gir eg meg en 5..helt averange
 
Nei, langt ifra! Gjør vondt å se i speilet [emoji85]
 
Nei, men jeg tror heller det er andre veien. Altså at man anser seg selv som fem ganger mindre attraktiv enn hva man er.
 
Ja :)
 
Har noen dager hvor jeg føler meg helt grei (og kanskje til og med litt pen) men som oftest er jeg ikke veldig fornøyd med det jeg ser i speilet. Og det er aller værst om jeg ser et bilde av meg selv tatt av noen andre :p

Men har innsett at det ikke er så veldig mye å gjøre med det siden jeg ikke vil legge meg under kniven/sprøyta. Får bare være den man er! Alltids noen der ute som synes man er attraktiv :)
 
Nei absolutt ikke, puppene henger med til knærne, magen buler ut, og endel av gravidkiloene sitter enda. Men er komfortabel med meg selv og bryr meg ikke om hva andre syntes :hilarious:
 
For tiden (snart 6mnd etter fødsel og hatt hylende unge hver kveld i 2mnd,som heller ikke sover godt på natta) så føler jeg meg som en dass... Føler meg dratt i ansiktet, de ekstra kiloene er litt plagsomme og håret...det skal jeg ikke begynne å snakke om engang:hilarious:
Skummel statistikk:eek:
 
Anser meg selv som helt gjennomsnittlig attraktiv. Det jo nemlig det de fleste er... sånn rent statistisk. :rolleyes::D
 
Utseendemessig kan jeg føle meg attraktiv frem til jeg møter/ser andre jenter og begynner sammenligningen. Jeg synes jeg oftere ser mer ålreit ut i speilet hjemme enn ute :p men jeg er likevel takknemlig for at jeg er meg i den forstand at jeg har en kropp som fungerer, har venner som liker meg for den jeg er og har et generelt ålreit og fint liv :)
 
Back
Topp