Anser du deg selv som

Føler meg helt normal, føler meg bedre med sminke [emoji5]
 
Nei, og i hvert fall ikke etter jeg fikk unge. Og begynte å føle meg enda mer dass etter jeg for noen uker siden ble spurt om jeg var gravid med nr 2, det var ca 9 mnd etter fødsel. Ungen er 10 mnd nå. Så det må være ganske krise her. Stakkars mannen.
 
Jeg har på følelsen at jeg er 85 år, Og ser ut som ett takras. Så attraktiv er ikke det jeg anser meg selv som nei haha
 
Akkurat nå? Nei! Føler meg helt jævlig, samler vann som en kamel, er blå under øynene og føler meg jevnt over som et dass. Har ikke hatt sex siden kidden her ble unnfanget (i august), og det hjelper jo ikke.
 
Så absolutt ikke, sliter med dårlig selvtillit og en del kg for mye.
Men mannen klager ikke og det er det viktigste [emoji6]
 
Nei. Med janteloven langt borte.. Nei, jeg er ikke attraktiv. Men det driter jeg i :hilarious:
 
Etter to tette svangerskap og 19kg mer enn hva som er «meg» føler jeg meg virkelig ikke attraktiv lenger, i alle fall ikke sånn helt overfladisk sett. [emoji14]
 
Vis vedlegget 256729 Vis vedlegget 256730 Dette er bare en av flere sider på nettet som sier at vi er mer attraktive enn vi tror selv. :love7

Speil, speil på veggen der... Kan kanskje ikke fortelle alt om hvem som er der?

Jeg føler meg stort sett attraktiv, men ikke alltid (er vel ikke mulig heller?) men har funnet ut at det går an å føle meg vel til tross for det :) Og DET hadde jeg aldri trodd da jeg var i min beste "dekke til alle kviser-alderen" :laughing5

Dette var litt mer betryggende [emoji1316][emoji12][emoji6]
 
Åh hjelpes, hvis jeg anser meg selv som 5 ganger mer attraktiv da ser jeg antageligvis ikke ut i måneskinn for andre haha....

nei du det tror jeg ikke stemmer. Mange har dårlig selvtillit og synes de har mange feil i utseende sitt, mens for andre så ser de normale og pene ut.

Men det kan vel hende at det er lett å synes trekk på seg selv er det fine fordi det er kjent/normalt for en selv. Alle andre er liksom rare.

Jeg har alltid ansett meg som attraktiv - fram til de siste 20 ekstra kiloene. Jeg tror jeg har et ganske realistisk syn på meg selv. Jeg var ikke veldig pen eller fin, men helt normal attraktiv.
 
Føler meg ikke attraktiv nei, så håper ikke det er 5 ganger verre :hilarious:
 
attraktiv? Jeg leste et sted (tror jeg :angelic:) at vi mennesker generelt anser oss selv for å være 5 ganger mer attraktive enn vi er. Selv om hva som er attraktivt ikke er det samme for alle.. og jeg kan ha drømt. Lurer likevel, anser du deg selv for å være attraktiv? Drit i janteloven her nå, mine damer og herrer!
Hahaha!!! Vil vel tro jeg er attraktiv? Ble plutselig rart å svare på det spm haha
 
Tja. Kan ofte føle meg attraktiv når jeg går inn for det :)
 
Føler meg stortsett som en oppvridd vaskeklut, som er blitt grå i fargen.. så nei :p
 
Øø. Ja!! Men har veldig vondt for å tro at jeg skal være fem ganger mindre attraktiv :hilarious::hilarious::hilarious: så det arkiverer jeg under ting jeg ikke tror på:p
 
Utseendemessig føler jeg meg ikke attraktiv, men personlighetsmessig føler jeg meg ofte attraktiv. Er det lov å si det på den måten?
[emoji56][emoji23]
 
Tja, jeg har slått meg til ro med den jeg er og anser meg selv som midt på treet. Til å ha født tre barn og være nærmere førti enn tretti er jeg vel ikke så verst, om det er lov å si :p

Å påstå at jeg føler meg attraktiv er vel likevel å gå litt langt. Det er kun når jeg har fiffet meg skikkelig opp.
 
Back
Topp