Anser du deg selv som

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
attraktiv? Jeg leste et sted (tror jeg :angelic:) at vi mennesker generelt anser oss selv for å være 5 ganger mer attraktive enn vi er. Selv om hva som er attraktivt ikke er det samme for alle.. og jeg kan ha drømt. Lurer likevel, anser du deg selv for å være attraktiv? Drit i janteloven her nå, mine damer og herrer!
 
Ja, når jeg pynter meg føler jeg meg attraktiv ..
 
Om det stemmer så vet jeg ikke om jeg kan vise me fram i dagslys :eek:
 
Haha nei, overhodet ikke [emoji23] så da lurer jeg på hvor ille det egentlig er [emoji33][emoji85]
 
Nei, jeg anser meg selv som helt normal, intet mer, intet mindre. Men, jeg har en veldig munter, skrullete og sosial personlighet, så jeg tror det kanskje hjelper på. :D

Mannen liker meg, og det holder i massevis for meg. ☺️
 
Nei ass! Jeg føler meg helt dass! Men om d stemmer, så ser jeg ut som et kloakkrør da?? [emoji849]
 
Nei... skjønner ikke at jeg har kjæreste [emoji85]
 
Ja anser meg selv som det, selv om jeg aldri er fornøyd. Men som du skriver; det kommer an på øynene som ser[emoji6]. Kan alltid finne «feil». Men vil si at jeg syntes at min personlighet er det som gjør meg mest attraktiv.
Den statistikken der var skremmende[emoji51]. Fikk meg kanskje til å føle at jeg burde ikke føle meg så attraktiv mer[emoji23][emoji85].
 
attraktiv? Jeg leste et sted (tror jeg :angelic:) at vi mennesker generelt anser oss selv for å være 5 ganger mer attraktive enn vi er. Selv om hva som er attraktivt ikke er det samme for alle.. og jeg kan ha drømt. Lurer likevel, anser du deg selv for å være attraktiv? Drit i janteloven her nå, mine damer og herrer!

Hmmm, får lyst til å sjekke opp i det, trodde det var motsatt? :p
 
Ikke akkurat. Jeg føler meg tykk og ikke tilpass med meg selv. Er veldig opptatt av å trene og det siste året så har jobb,barn,kjæreste og mm kommet foran trening så...jeg føler meg svært lite attraktiv :( Det sitter nok mye i hodet.
 
Hmm[emoji848] jeg anser meg som gjennomsnittslig i hverdagen [emoji28] når jeg pynter meg opp med fine klær og litt sånn så er jeg sikkert gjennomsnittslig + for de som liker damer med litt former[emoji23]

Jeg er fornøyd med meg selv men tror ikke jeg er sånn wow og eyecatching for den vanlige mann i gaten[emoji23] viktigst er at mannen hjemme liker det han ser
 
Screenshot_20180506-090404.jpg Screenshot_20180506-090414.jpg Dette er bare en av flere sider på nettet som sier at vi er mer attraktive enn vi tror selv. :love7

Speil, speil på veggen der... Kan kanskje ikke fortelle alt om hvem som er der?

Jeg føler meg stort sett attraktiv, men ikke alltid (er vel ikke mulig heller?) men har funnet ut at det går an å føle meg vel til tross for det :) Og DET hadde jeg aldri trodd da jeg var i min beste "dekke til alle kviser-alderen" :laughing5
 
Back
Topp