Annemor får baby <3

8mnd er ikke lenge! Kanskje dere klarer det rundt 11 - 12mnd ?? :)

Selv har vi prøvd i 3år, og det føler jeg er en evighet! Har 2 kurer med letorozol som jeg har holdt tilbake for å prøve med når vekten går lengre nedover :)
 
8mnd er ikke lenge! Kanskje dere klarer det rundt 11 - 12mnd ?? :)

Selv har vi prøvd i 3år, og det føler jeg er en evighet! Har 2 kurer med letorozol som jeg har holdt tilbake for å prøve med når vekten går lengre nedover :)

Nei jeg skjønner det. Det er mange her inne som har prøvd i årevis.

Det har seg slik at vi har "prøvd" siden 2015 og mistet i uke 7 desember 2015.
Vi har prøvd aktivt i 8 måneder så jeg teller det slik, men det har vært en prosess som har tatt en god del lenger tid så derfor alle disse følelsene:(
Det er ikke så mye annet å gjøre enn å fortsette med prøvingen. Klaffer det ikke før August/September så får vi bestille oss en time hos legen for konsultasjon.

Håper det snart er klart for at alt skal kunne klaffe for deg:)
 
Nei jeg skjønner det. Det er mange her inne som har prøvd i årevis.

Det har seg slik at vi har "prøvd" siden 2015 og mistet i uke 7 desember 2015.
Vi har prøvd aktivt i 8 måneder så jeg teller det slik, men det har vært en prosess som har tatt en god del lenger tid så derfor alle disse følelsene:(
Det er ikke så mye annet å gjøre enn å fortsette med prøvingen. Klaffer det ikke før August/September så får vi bestille oss en time hos legen for konsultasjon.

Håper det snart er klart for at alt skal kunne klaffe for deg:)
Ja, kjenner til det, men aldri gi opp!! :)

Jeg håper det selv, men tørr ikke vise meg før BMI er på 33 :eek:
 
Ikm over, ingen tegn til tr ennå.
Rare tester som gir veldig svake positive resultater.

Har hatt noen dager med negative tester og noen med positive tester litt om hverandre ikm uken (uke11).

_20180319_204740.JPG
_20180319_204614.JPG
_20180319_204457.JPG
_20180319_204343.JPG
 
Er 4-5 dager siden ikm.
Disse kjempe svake strekene dukket opp på ikm dagen.
Ingen tr eller tegn til den ennå.

_20180319_204740.JPG
_20180319_204343.JPG


Har ikke fått testet noe mer siden ikm.
Venter tålmodig på digital test som er bestilt:nailbiting:
 
Sent i kveld klarte jeg ikke holde meg lenger så jeg ble med forloveden på butikken.
Han ble litt sjokkert når jeg spurte etter graviditetstest før jeg betalte.
(For å ikke lage mere stress enn nødvendig har jeg testet litt forsiktig i "skjul" når det fort blir en del testing måned etter måned.

Denne gangen fikk han være med og lese av resultatet først (jeg så det allerede etter sekunder hva det ble:D

_20180324_070249-jpg.250135


Jeg et ganske nervøs for det var en kjempe svak brunlig farge på papiret når jeg tørket meg etter jeg har blitt så hard i magen (beklager TMI) og for at streken ikke kom opp sterkere, så tankene gikk direkte over på 'Trykket jeg for hardt? Hva om svakt svakt brunlig pluss "svak" stek betyr at jeg mister det igjen?' :(
Men jeg skal holde motet og håpet, strek er i hvertfall strek:) Og har lest at gravide kan være litt lettblødlig der nede så håper det bare er det og alt skal gå bra denne gangen.
 
Gratulerer! :D

Jeg har spotta/blødd i første trimester begge ganger jeg har vært gravid. Denne gangen hadde jeg ei ganske stor blødning til og med, men er 29+0 i dag med en sprellende baby som sparker godt fra seg (og at det gikk galt i 6. måned forrige gang hadde ingenting med spottingen i første trimester å gjøre i det hele tatt). Satser på at det går finfint med deg nå, det er veldig vanlig med spotting og brun utflod i første trimester i alle fall. :)
 
Gratulerer! :D

Jeg har spotta/blødd i første trimester begge ganger jeg har vært gravid. Denne gangen hadde jeg ei ganske stor blødning til og med, men er 29+0 i dag med en sprellende baby som sparker godt fra seg (og at det gikk galt i 6. måned forrige gang hadde ingenting med spottingen i første trimester å gjøre i det hele tatt). Satser på at det går finfint med deg nå, det er veldig vanlig med spotting og brun utflod i første trimester i alle fall. :)

Tusen takk skal du ha:D

Godt å høre at sånt kan gå bra også!
Det må jo være helt fantastisk å kjenne livet der inne:Heartred Håper alt går bra denne gangen for meg også.
Jeg prøver å ikke overtenke for mye selv om det gikk galt sist, jeg er fornøyd og glad hver dag så lenge alt ser ut til at det er som det skal:)
 
Gratulerer. Samtidig må du stresset ned samboeren. Det tok 8 mnd, men det er jo ikke alle pp du vet dere traff perfekt. Så mn skal egentlig telle færre pp-er.
 
Gratulerer. Samtidig må du stresset ned samboeren. Det tok 8 mnd, men det er jo ikke alle pp du vet dere traff perfekt. Så mn skal egentlig telle færre pp-er.
Takk skal du ha:)

Hele denne prosessen har vi hatt over oss siden 2015, så nei det tok oss heldigvis ikke så lang tid med aktiv prøving når vi var i gang og ihvertfall ikke i forhold til veldig mange andre, så det er vi veldig glade for og nå håper vi at denne gangen går det bra for oss også.
For hver dag som går der det virker som at alt er som det skal er enda en flott dag som gravid.

Vi er endelig her nå, vi er glad, vi er rolig og vi håper på det aller beste:)
 
Last edited:
Gratulerer så masse :D
 
Endelig fått sterk strek på graviditetstesten på morgenurin:love017


_20180327_232355.JPG



Har aldri fått så sterk strek før :happy::Heartred
Dette ser lovende ut for HcG stigning!
 
Sove Sove Sove Sove Sove Sove Sove

Er sulten på noe hele tiden og er utslitt trøtt fra morgen til kveld, vil helst sove hele tiden og overalt :sleep011


Uke 5+2
Å skjule dette på hyttetur i påsken er ikke så lett hos svigerforeldre som ikke aner noen ting ennå og med en kjempe aktiv nevø på 3 år.
Her er det kun frokost klokken 09.00 og middag i 18.00 tiden som blir servert og ingenting i mellomtiden, så jeg har vært smart og sneket med meg mellommåltidsbarer opp hit i kofferten som jeg knasker på hele tiden i skjul. :angelic:

Det har blitt mye og lange turer de siste to dagene sånn at jeg og samboeren kan snakke om vår lille hemmelighet, men da spiser jeg for så å slukne med en gang vi kommer tilbake til hytten igjen:hilarious:
ZzZzZ

Vi drar hjem før tiden i morgen for at jeg skal kunne sove og slappe av de siste dagene før jobb igjen:joyful:.
 
Last edited:
Back
Topp