Annemor får baby <3

4 eller 5 dpo - føler meg ikke bra men vet ikke hva eller hvor det kommer fra...:hungover:
Kvalmen, mye luft alle veier, vondt i korsryggen og både her og der.
 
Masse lykke til denne PPen! :D Håper det klaffer!:Heartred Jeg pleier å bli veldig oppblåst rundt EL hvertfall:p
 
Masse lykke til denne PPen! :D Håper det klaffer!:Heartred Jeg pleier å bli veldig oppblåst rundt EL hvertfall:p
Takk for det:Heartpink Aaaalt for tidlig for noe, men el er i hvertfall over så da er det bare å håpe på at svømmerene fant frem og at det er vår tur til å få to streker denne gangen :)
 
10 dpo i dag, første test går i morgen tidlig:joyful:

De to siste syklusene spottet jeg fra 11dpo, tre dager før tr, så begynner det i morgen med det samme vet jeg allerede at denne pp er over men jeg holder motet oppe så lenge alt slikt holder seg unna og håper på to streker i morgen;)
 
I morgen er 11 dpo, har smått vond og "uggen".
Blir det spotting? :angryfire
Eller blir det to streker? :binkybaby
 
Èn hvit test i dag og èn "ødelagt" test men med svak synlig strek - 11 dpo.

_20171012_224800.JPG




Ingen spotting, utflod og litt murringer på venstre side på kvelden.

" To små slim sytråder med 'blod"

Ny test i morgen! :dummy1:
 
Last edited:
Blendahvit test 12 dpo.....
Ingen spotting
Èn vond pupp og murringer/stikkninger som veksler mellom å komme fra venstre side til midten så veggene er vel under riving tenker jeg.....

Siste testen i morgen, så kommer vel tante ubedt søndag morgen......

:banghead:
 
13 dpo i morgen som blir denne pp siste dag med testing, ganske spent på om jeg får to streker i morgen :lurking: om ikke finner jeg det nok fort ut på søndag....
 
13 dpo i morgen som blir denne pp siste dag med testing, ganske spent på om jeg får to streker i morgen :lurking: om ikke finner jeg det nok fort ut på søndag....

Var vanskelig å se på det bildet du la ut, men ser ut som en strek på det nederste bildet da! Jeg har masse murringer/el smerter i livmoren så er også spent på morgen dagen. La oss håpe det går veien:smiley-angelic001
 
Var vanskelig å se på det bildet du la ut, men ser ut som en strek på det nederste bildet da! Jeg har masse murringer/el smerter i livmoren så er også spent på morgen dagen. La oss håpe det går veien:smiley-angelic001
Den nederste testen var ødelagt så den kan jeg ikke regne med... Fikk blendahvit test i dag også så da er det bare å vente på tr i morgen:shifty:

Hvordan går det med deg i dag?:)
 
Den nederste testen var ødelagt så den kan jeg ikke regne med... Fikk blendahvit test i dag også så da er det bare å vente på tr i morgen:shifty:

Hvordan går det med deg i dag?:)
Åja :facepalm: Blenda hvitt i dag hos meg i dag:( trist at TR kom da :( lykke til neste pp!
 
IKM kom én dag tidligere 14.Oktober
Ny pp

:dummy1:

Pp 3 - El ca 28. Oktober - Ikm ca 11. November
 
Back
Topp