Annemor får baby <3

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Endelig er jeg her!

Jeg er 23 år, blir 24 år i oktober og endelig har forloveden sagt 'JA' til å prøve på første bebis :dummy1: Er så lykkelig for at dette kapittelet endelig har begynt.
Vi har vært samboere i 7 år og forlovet i 1 år.

Sent i 2015 ble vi overrasket når vi fikk 1 ( les:20 :laughing002 ) positive tester som ikke var planlagt, men dessverre mistet i uke 9. Vi orket ikke å planlegge å prøve og følte alt var bare kaos og ikke mulig på noen måte for noen av oss, men nå 2 år senere føler vi at det ikke er noe mer å vente med.

20 August var siste mens denne måneden
EL antas å komme 03.september
IKM 18.September
 
Last edited:
El slim kom i dag ( syklusdag 12) og da ble jeg så glad så da kjørte vi bare på.

Jegg trodde jo at det betydde at jeg har el i dag eller kanskje i morgen, men nå leste jeg at noen har el slim en hel uke før faktisk el skjer :nailbiting:

Har hatt "murringer" av og på helt siden mensen, men når har jeg egentlig el da ?
 
Last edited:
Ikke noe mer hengende el slim i dag.. Har jeg allerede hatt el eller har jeg el kanskje i dag da? (syklusdag 13) :smiley-angelic001
 
_20170901_224918.JPG
El test tatt 20:00 (19:00 Norsk tid) 01.september

Negativ
 
_20170901_224945.JPG
Gårsdagens el test - negativ



_20170902_103030.JPG

Dagens el test 10:30 - positiv
Da var det bare å kjøre på ;)
 
Last edited:
Lykke til med prøvingen, håper dere ikke må prøve lenge! :)
Tusen takk for det ! :)
Vi gjør alt for at det snart skal bli bebis så snart som mulig så det blir noen virkelig spennende måneder fremover
 
Last edited:
_20170903_121103.JPG


Dagens el test - Har den blitt negativ nå? :)

Har lyst til å komme meg i dpo land
 
Søndagen og mandagen gikk forbi uten noe at vi fikk lagt inn noe, er redd for at denne pp over uten noe sjangse for bebis:(

Har lest at sædceller kan leve opp til 5 dager men det er under optimale forhold, som regel overlever de bare 24 timer. Da er er det nok liten sjangse for at de vi fikk lagt inn lørdag overlevde fra lørdagen 02.09 til mandag 04.09 hvis jeg var litt "uheldig" denne perioden så el kom i mandagen i går - 36 timer etter positiv test.

Håper kroppenel kom i løpet av søndagen i stedet:smiley-angelic001
 
Jeg fant en gammel trips i baderomsskapet og ble selvfølgelig veldig nysgjerrig, kunne jo ikke skade og nå syntes jeg at jeg skimter to streker på den testen:wideyed:
_20170911_095931.JPG

_20170911_102652.JPG

Fikk ikke til å få det frem på bildet.


Redigerte bildet litt, noe lovende?
_20170911_100357.JPG
_20170911_102723.JPG


Hvordan tolker dere om denne testen?
Håper det ikke er noe lureri fra kroppen eller noe galt med testen.
Har en strimmeltest til som jeg tenker å teste med i morgen.

Jeg har bestilt meg nye som jeg absolutt må teste med når de havner i postkassen, det kan bli kjempe spennende nærmere ikm :happy093


Håper Håper Håper Håper Håper :smiley-angelic001
 
Svaaaaaaasaaaak test, men etter tidsfristen :wideyed:

Fornemmet svak strek innenfor de 5 minuttene, men lurer veldig på om disse trimmeltestene blir tydligere når de tørker, det virker veldig sånn for testestrekene blir jo også veldig dype og mørke.

De jeg tok i 2015 ble også "sterkere" dvs. jeg så strekene tydeligere etter de hadde tørket opp.

De negative testene har aldri gitt noe strek uansett hvor tørr de ble...


_20170914_005339.JPG
_20170914_004545.JPG



ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ tør jeg håpe? :smiley-angelic001
 
Svaaaaaaasaaaak test, men etter tidsfristen :wideyed:

Fornemmet svak strek innenfor de 5 minuttene, men lurer veldig på om disse trimmeltestene blir tydligere når de tørker, det virker veldig sånn for testestrekene blir jo også veldig dype og mørke.

De jeg tok i 2015 ble også "sterkere" dvs. jeg så strekene tydeligere etter de hadde tørket opp.

De negative testene har aldri gitt noe strek uansett hvor tørr de ble...


Vis vedlegget 232409 Vis vedlegget 232410


ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ tør jeg håpe? :smiley-angelic001
Hmm.. jeg fikk symptomer å testa meg å testen viste en svak liten strek.. å min svake strek ligger nå å sover, strek er strek, svak el sterk. Om streken er der er den der :) krysser fingrene for dere! :)
 
Hmm.. jeg fikk symptomer å testa meg å testen viste en svak liten strek.. å min svake strek ligger nå å sover, strek er strek, svak el sterk. Om streken er der er den der :) krysser fingrene for dere! :)

Så søtt:love2 tusen takk for svar.
Jeh håper virkelig det betyr det samme for oss:)
 
Ny test tatt i dag tidlig, like mye mysing som skal til for å se noe og litt redigering:wideyed:

Øverste testen er fra i går og nederste fra i dag.
_20170914_075311.JPG


Redigert
_20170914_075542.JPG


Tror de trimmeltestene må tørke jeg altså, så frustrerende :confused004
Sterkere strek når de tørker:wacky:
 
Spotting? :nailbiting:

Etter toalettbesøket så jeg plutselig at det drapp noe ned i toalettet, (beklager TMI) ikke mye men som når man har litt mye utflod så det dryppen en dråpe eller to. Jeg har tatt på meg et truse-innlegg og ingenting er farget på det ennå.
Det er 3 dager til ikm, men jeg får 'pang' masse med fast slim til samme tid hver måned + / - 1 dag, aldri "utvannet" rødlig i forkant.
Håper det er en liten bebis spire som graver seg godt ned og blir der de neste åtte månedene :smiley-angelic001
 
Da var 2 prøveperiodes el over (3 pp), på'n igjen i dpo land - 1 dpo :happy090
 
Last edited:
Back
Topp