Aninewe sin graviddagbok ❤️

Sånn sett greiere med tverrleie, ikke rom for diskusjon. :p

Så bra! Min virker ikke som har noe planer om å endre leie enda. *sukk* Prøver å overbevise meg selv om at det enda er god tid, men er litt i tvil når han har holdt tverrleie hele veien.

Ja ser den! Hadde vært mye mer bekymra selv om hun hadde lagt i feil leie lenge. Men du får heldigvis god tid til å innstille deg på pks og du slipper en vond fødsel i såfall :D og du vet datoen for når baby kommer!

Spørs om de kraftige kynnerne hjalp henne til å innta riktig leie igjen! :)

Det var et ekstremt godt poeng :D
 
Ja ser den! Hadde vært mye mer bekymra selv om hun hadde lagt i feil leie lenge. Men du får heldigvis god tid til å innstille deg på pks og du slipper en vond fødsel i såfall :D og du vet datoen for når baby kommer!



Det var et ekstremt godt poeng :D

Ja, og jeg slipper å diskutere meg frem til å settes i gang før termin (noe jeg ønsker pga historikken). Da blir det uke 38! :) Eneste er jo tiden etterpå da, men virker som de fleste kommer seg raskt etter KS. Vil jo helst ha en vanlig fødsel og sånt, men har ikke like skrekken for KS som jeg har hatt (dårlige minner fra da min mor hadde det med yngstebroren min, hun ble skikkelig skikkelig dårlig etterpå med betennelse og hele pakka).

Satser på hun holder seg i rett leie nå da, og ikke turner noe mer. :happy:
 
33+0

Idag har jeg hatt myye kynnere igjen. De var i noen timer ganske regelmessige, i en periode 10 minutt mellom og i en periode 5 minutt mellom. Hadde i tillegg litt menssmerter i ryggen så vurderte veldig å ringe føden igjen. Men de roet seg utover dagen og nå kommer de litt random nå og da og er ikke vonde!

Nesten helt sikker på at snuppolini har snudd seg tilbake i hodeleie :D nå kjenner jeg ingen bevegelser nede og bare spark oppover! Så kan ikke skjønne noe annet :D
Åh, blir du og plager med stadig kynnere? Her har jeg det gående daglig for tiden, nesten så jeg bekymrer meg for for tidlig fødsel, men samtidig er det så slitsomt at jeg nesten skulle ønske det var det og... :/ men hadde det samme med forrigemann som likevel kom 4 dager over termin, så spørs nå om hu her kommer noe særlig før... blir vel bare noen lange uker fremover...
 
Åh, blir du og plager med stadig kynnere? Her har jeg det gående daglig for tiden, nesten så jeg bekymrer meg for for tidlig fødsel, men samtidig er det så slitsomt at jeg nesten skulle ønske det var det og... :/ men hadde det samme med forrigemann som likevel kom 4 dager over termin, så spørs nå om hu her kommer noe særlig før... blir vel bare noen lange uker fremover...

Ja har vært plaget med kynnere siden uke 15 og mye kynnere siden rundt uke 24.. var til måling av livmorhalsen i uke 26 og den var lang og lukket så ingen tegn på at det skal sette i gang for tidlig fødsel her, bare plagsomt!
 
34+1 allerede! Høygravid om 4 dager :D
Bare 2 uker til neste jordmorkontroll og 3 uker til siste vekstkontroll. 3 uker til 37+0!!! Sykt! Da kan hun komme når som helst. Jeg har hatt en følelse hele tiden på at hun kommer til å komme før termin, men nå tipper jeg at jeg går over :p Bare håper veldig at jeg slipper igangsetting. Merkelig at man plutselig kan begynne å glede seg til fødselen og! For det gjør jeg :) og for første gang i dette svangerskapet har jeg følt meg litt utolmodig idag! Kunne gjerne tenke meg å føde 37+0.. hehe :) men får innstille meg på at jeg IALLEFALL må vente til juni! Har ventet så lenge på denne jenta, at jeg får stå i noen uker til ❤️

Jeg er 60 prosent sykemeldt fra denne uken og det gjør godt. Sliter med at jeg blir fort svimmel og tungpustet av å stå oppreist og må egentlig ha mulighet for å sitte når som helst. En full dag på jobb er sinnsykt slitsomt så jeg kommer og går når jeg vil, alt etter formen! Heldigvis bare 3 uker igjen :)

Fødebagen begynner å bli klar faktisk :D har vasket resten av tøyet jeg skal pakke til meg selv idag, og så har jeg kjøpt en ny strømpebukse til hentesettet til snuppa som jeg skal bytte ut med den jeg allerede har pakket, når den er vasket.

Jeg fikk babyshower forrige uke og i helgen kjøpte jeg det siste utstyret vi manglet. Så nå mangler vi faktisk ingenting annet enn en uro-holder som jeg fikk hentemelding på idag!

Neste uke tenkte vi å henge opp vuggen og sterilisere smokker og flasker og gjøre alle siste forberedelser ❤️ Formen min går raskt nedover så må bare få gjort alt nå. Så får den aller siste tiden gå med til strikking og sofatid.

Tenk at vi nærmer oss slutten ❤️
 
34+1 allerede! Høygravid om 4 dager :D
Bare 2 uker til neste jordmorkontroll og 3 uker til siste vekstkontroll. 3 uker til 37+0!!! Sykt! Da kan hun komme når som helst. Jeg har hatt en følelse hele tiden på at hun kommer til å komme før termin, men nå tipper jeg at jeg går over [emoji14] Bare håper veldig at jeg slipper igangsetting. Merkelig at man plutselig kan begynne å glede seg til fødselen og! For det gjør jeg :) og for første gang i dette svangerskapet har jeg følt meg litt utolmodig idag! Kunne gjerne tenke meg å føde 37+0.. hehe :) men får innstille meg på at jeg IALLEFALL må vente til juni! Har ventet så lenge på denne jenta, at jeg får stå i noen uker til [emoji173]️

Jeg er 60 prosent sykemeldt fra denne uken og det gjør godt. Sliter med at jeg blir fort svimmel og tungpustet av å stå oppreist og må egentlig ha mulighet for å sitte når som helst. En full dag på jobb er sinnsykt slitsomt så jeg kommer og går når jeg vil, alt etter formen! Heldigvis bare 3 uker igjen :)

Fødebagen begynner å bli klar faktisk :D har vasket resten av tøyet jeg skal pakke til meg selv idag, og så har jeg kjøpt en ny strømpebukse til hentesettet til snuppa som jeg skal bytte ut med den jeg allerede har pakket, når den er vasket.

Jeg fikk babyshower forrige uke og i helgen kjøpte jeg det siste utstyret vi manglet. Så nå mangler vi faktisk ingenting annet enn en uro-holder som jeg fikk hentemelding på idag!

Neste uke tenkte vi å henge opp vuggen og sterilisere smokker og flasker og gjøre alle siste forberedelser [emoji173]️ Formen min går raskt nedover så må bare få gjort alt nå. Så får den aller siste tiden gå med til strikking og sofatid.

Tenk at vi nærmer oss slutten [emoji173]️
Hjelpes, du er faktisk snart høygravid du jo[emoji7][emoji7][emoji7][emoji173] Så fort tiden har gått[emoji16][emoji16]

Tenk det, nå er du snart mamma[emoji173] Dere er snart er liten familie på 3 og hverdagen blir aldri den samme igjen[emoji4] Den blir bare mye bedre [emoji173] En ny sjef som dere kommer til å forelske dere helt og fullstendig i og bare forgude uansett hvor slitsomt det blir[emoji173][emoji173] Er nok litt slitsomt, men også så utrolig mye kos og nydelige opplevelser og stunder[emoji173][emoji7]

Masse lykke til med siste innspurt, og siden formen begynner å bli verre så er det kjempelurt å gjøre ferdig siste rest av forberedelser nå[emoji173]
 
Jeg signerer det lille my skriver, gjør så mye du kan nå, siden formen synker. Nå må du lade opp og slappe av mot fødsel. Er snupps fortsatt med hoder ned, tror du ? Hvordan er kynnere nå? Tenk snart permisjon! Så fort det går!
 
Åh, må bare bekrefte det som de andre over her sier, gjør mest mulig før formen går helt i kjelleren! Jeg er nå i 35+1 og de siste to dagene har jeg 70% av dagen liggi rett ut på senga, alt blir så tungt nå på slutten! Trappa er et hatprosjekt, støvsuging er nærmest umulig, alt som trenger langvarig ståing kan jeg glemme... så fremover blir nok sofaen/senga min beste venn... trasig, men sånn er det.
 
Så herlig å lese om de siste forberedelsene. Nå er du snart mamma [emoji7] Du har så enorme mengder med glede i vente. [emoji173]️
 
Hjelpes, du er faktisk snart høygravid du jo[emoji7][emoji7][emoji7][emoji173] Så fort tiden har gått[emoji16][emoji16]

Tenk det, nå er du snart mamma[emoji173] Dere er snart er liten familie på 3 og hverdagen blir aldri den samme igjen[emoji4] Den blir bare mye bedre [emoji173] En ny sjef som dere kommer til å forelske dere helt og fullstendig i og bare forgude uansett hvor slitsomt det blir[emoji173][emoji173] Er nok litt slitsomt, men også så utrolig mye kos og nydelige opplevelser og stunder[emoji173][emoji7]

Masse lykke til med siste innspurt, og siden formen begynner å bli verre så er det kjempelurt å gjøre ferdig siste rest av forberedelser nå[emoji173]

Ja idag er jeg høygravid :D tiden har fløyet forbi!! Tusen takk ❤️❤️ Jeg gleder meg såå mye.
 
Jeg signerer det lille my skriver, gjør så mye du kan nå, siden formen synker. Nå må du lade opp og slappe av mot fødsel. Er snupps fortsatt med hoder ned, tror du ? Hvordan er kynnere nå? Tenk snart permisjon! Så fort det går!

Usikker på posisjonen hennes altså fordi hun har det så trangt, men kjenner noen harde spark mot ribbeina innimellom så håper det er føtter og ikke hode! Skal til jm om 1 uke så da får jeg vite dommen! Kynnerene er stort sett ikke plagsomme, men har noen heftige innimellom.. men ingenting i forhold til den dagen jeg skrev om her! Også hadde jeg en natt med mye kynnere og tak i ryggen. Vurderte å ringe føden men det gav seg etter en time. Så kjenner jo at det modnes :)
 
Åh, må bare bekrefte det som de andre over her sier, gjør mest mulig før formen går helt i kjelleren! Jeg er nå i 35+1 og de siste to dagene har jeg 70% av dagen liggi rett ut på senga, alt blir så tungt nå på slutten! Trappa er et hatprosjekt, støvsuging er nærmest umulig, alt som trenger langvarig ståing kan jeg glemme... så fremover blir nok sofaen/senga min beste venn... trasig, men sånn er det.

Ja det er gode poeng! Jeg er helt ferdig etter en halv dag på jobb. Har gjort alt det jeg skrev ferdig nå då :D så da er det bare å ruge i vei!!
 
Usikker på posisjonen hennes altså fordi hun har det så trangt, men kjenner noen harde spark mot ribbeina innimellom så håper det er føtter og ikke hode! Skal til jm om 1 uke så da får jeg vite dommen! Kynnerene er stort sett ikke plagsomme, men har noen heftige innimellom.. men ingenting i forhold til den dagen jeg skrev om her! Også hadde jeg en natt med mye kynnere og tak i ryggen. Vurderte å ringe føden men det gav seg etter en time. Så kjenner jo at det modnes :)
Hehe dommen om en uke, det blir spennende. Mye kan skje innen den tid heldigvis da.

Oj, ja da modnes det godt! Kanskje slipper du overtid. ;)
 
Hehe dommen om en uke, det blir spennende. Mye kan skje innen den tid heldigvis da.

Oj, ja da modnes det godt! Kanskje slipper du overtid. ;)

Hååper hun kommer rundt termindatoen! helst en uke eller to før ;)
 
Skjønner tanken! Begynner du å bli lei? :blackeye:

Ja, eller litt utolmodig iallefall! Har jo ventet ganske lenge nå! Snart 3 år siden vi begynte å prøve :O heldigvis ikke lenge igjen uansett ❤️
 
Herregud, du er jo høygravid!!![emoji173]️[emoji173]️ tiden går så sykt fort og synes ikke det er lenge siden du testa positivt[emoji23] skulle ønske tiden gikk like fort her, selvom det begynner å komme seg[emoji7][emoji7]

Så godt å lese at alt står bra til og at alt er i boks til frøkna skal komme[emoji173]️ ta vare på deg selv og nyyyt siste tiden før hun kommer!! Tenk nå er du snart mamma[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg tipper hun kommer før termin! Høres i alle fall ut som kroppen din forbereder seg noe veldig. :D Uansett så er det jo ikke lenge til nå. :Heartred


Her merker jeg ikke noe til modningstegn overhodet, så kroppen min er vel innstilt på å gå gravid for alltid den nå. :knegg: :p
 
Back
Topp