Aninewe sin graviddagbok ❤️

Tiden går fort fremover nå ja! :D
 
Hurra for tredje trimester[emoji7][emoji7] synes ikke det er lenge siden du ble gravid jeg!!
 
Hurra for tredje trimester[emoji7][emoji7] synes ikke det er lenge siden du ble gravid jeg!!

Det har gått sykt fort!! Plutselig er du i tredje trimester også [emoji7][emoji8]
 
Det har gått sykt fort!! Plutselig er du i tredje trimester også [emoji7][emoji8]

Det håper jeg[emoji7] min kalender stopper foreløpig imorra, til jeg er ferdig med første TUL! Klarer ikke se lenger enn til imorra kl.13.50[emoji23]
 
Gratulerer så mye med tredje trimester! Hjelpes, som tiden flyr [emoji1] I alle fall for meg [emoji28] Nærmer seg med stormskritt nå [emoji173]️
 
Det håper jeg[emoji7] min kalender stopper foreløpig imorra, til jeg er ferdig med første TUL! Klarer ikke se lenger enn til imorra kl.13.50[emoji23]

Jeg skjønner deg ❤️ Lykke til!!
 
Gratulerer så mye med tredje trimester! Hjelpes, som tiden flyr [emoji1] I alle fall for meg [emoji28] Nærmer seg med stormskritt nå [emoji173]️

Synes tiden flyr selv også :D ❤️
 
For en nydelig mage! :D Gratulerer med 3.trimester! :Heartpink
 
Magen din er ordentlig fin altså :) Tenk at du bare har noen måneder igjen! Synes det har gått veldig fort jeg, og tipper det kommer til å gå enda raskere framover❤️
 
Magen din er ordentlig fin altså :) Tenk at du bare har noen måneder igjen! Synes det har gått veldig fort jeg, og tipper det kommer til å gå enda raskere framover❤️

Takk ❤️❤️ Synes tiden går fortere og fortere, særlig nå som vi går i mot lysere tider :D
 
Ble ingen oppdatering for uke 29 fordi BV appen konstant kaster meg ut! Så prøver meg med nettleseren nå.

Uke 30+0 idag

Igjen til termin: 73 dager eller 10 uker og 3 dager! Helt vilt å tenke på!!

Kjønn: Jente

Navn: Vi har to det står i mellom og vi kommer til å bestemme oss etter hun er født :)

Trimester: tredje

Kontroll: Neste kontroll er om 2 uker! Da er det vekstkontroll mandag og jordmor onsdag :)

Innkjøp: Nå er det lite vi mangler! Har kjøpt vogn (sååå fornøyd!!), valget falt på bugaboo fox :D nå mangler vi bare litt stelle- og ammeutstyr, stokke steps stol, bæresjal og stellemadrass :) jeg bestilte stelleveske igår så tenkte å begynne så smått å pakke sykehusbagen hennes etterhvert!

Bevegelser: De har endret seg mye de siste dagene! Det er tydelig at hun har liten plass og man både ser og kjenner at hun romsterer mye inni der hele dagen :D hun sparker også ganske hardt til tider og samboer synes det er kjempegøy å endelig kjenne så mye bevegelse. I tillegg hikker hun store deler av dagen, men jeg er bare glad jeg kjenner henne så mye :) er sjelden bekymret for for lite liv heldigvis.

Vektøkning: 13 kg opp ved sist kontroll i uke 28. Har ikke veid meg siden men magen vokser helt vilt så har sikkert lagt på meg mer siden det!

Vann i kroppen: Pittelitt, men det har holdt seg stabilt siden uke 24,25 da jeg begynte å merke det :)

Strekkmerker: Et over navlen, ellers ingen flere!

Hodet ned: Ja de siste 2 ukene har hun bare sparket oppover :)

Tungt: Ja! Det blir jo bare tyngre og tyngre. Å knytte sko og kle på seg sokker er det verste.. og å snu seg om natten! Ellers går det fint og alle rundt meg er omtenksomme og hjelper meg ❤️

Kynnere: Ja de er fortsatt sterke og slår av og til pusten helt ut av meg, men ikke vonde og ikke regelmessige så jeg forholder meg igrunn rolig til det :)

Hodet festet: Det tviler jeg på

Cravings: Fortsatt ingen!

Plager: Halsbrann og utrolig dårlig søvn er det eneste. De siste 2 ukene har søvnen blitt myyyee dårligere, jeg våkner av ingenting og sover veldig lett, akkurat som at jeg ikke er trøtt?! Våkner ofte av halsbrann og må opp for å drikke melk og spise lovehearts på natten. Våkner også hver gang jeg snur meg og finner ikke så gode stillinger. Sover aldri lenger enn til 7:30 og våkner som oftest og ser på klokka 10 ganger fra 5 og utover. Men natten etter sover jeg faktisk bra! Og sånn har det vært i 2 uker, annenhver natt med god søvn! Merkelig kropp!

Humør: Stort sett veldig bra :)

Fødselsforventninger: Spent! Gleder meg på en måte. Det blir mer og mer virkelig at det skal komme en fødsel og en baby. Prøver å ikke ha så mange forventinger og ta det som det kommer. Gleder meg bare sånn til det starter, for da får jeg møte henne innen kort tid ❤️❤️
 
Har ganske likt søvnmønster her, vekslende med våkenetter og netter jeg sover godt. Rart, for jeg er liksom våken og trøtt samtidig. Men sover litt lengre på morgenen da, jeg sliter mest tidlig på natta og frem til mellom 3-5. Etter det sover jeg ganske godt, og våkner knapt av at mannen drar på jobb.

Og helt enig i at det er pyton å snu seg om natta! :wtf: Syns det er så deilig å skulle ha siste innspurt i mai/starten på juni. Da kan man nemlig bruke sandaler og sko som er bare å hoppe inn i. Ikke noe bøying og tøying, skolisser eller annet tull. Og forhåpentligvis blir det så varmt at sokker er unødvendig. :knegg:
 
Har ganske likt søvnmønster her, vekslende med våkenetter og netter jeg sover godt. Rart, for jeg er liksom våken og trøtt samtidig. Men sover litt lengre på morgenen da, jeg sliter mest tidlig på natta og frem til mellom 3-5. Etter det sover jeg ganske godt, og våkner knapt av at mannen drar på jobb.

Og helt enig i at det er pyton å snu seg om natta! :wtf: Syns det er så deilig å skulle ha siste innspurt i mai/starten på juni. Da kan man nemlig bruke sandaler og sko som er bare å hoppe inn i. Ikke noe bøying og tøying, skolisser eller annet tull. Og forhåpentligvis blir det så varmt at sokker er unødvendig. :knegg:

Godt å høre noen andre har det likt! Synes det er såå merkelig, jeg som egentlig sover godt til vanlig! Jeg har jo blitt a-menneske etter jeg ble gravid :p

Gode poeng med skoene!! nå begynte jeg å drømme om sandaler, haha :D tenk at vi er såå nærme nå <3
 
Back
Topp