Aninewe sin graviddagbok ❤️

Samme her! Jeg lagde det gigaregnestykket med alt av inntekter vi ville få inn, og fant ut hvor mye jeg måtte sette av hver måned. Koste meg GLUGG ihjel med å regne det ut [emoji23][emoji23] Evig mattenerd ass.. [emoji14] Her har det i alle fall gått overraskende greit å ha litt mindre å rutte med hver mnd. Så lenge jeg klarer å holde meg i skinnet når det gjelder nettshopping av babystæsj... [emoji849][emoji849][emoji23]

Så spennende med OUL forresten! Deilig å ha fått datoen :D Herlig å høre at alt går så bra med deg nå [emoji173]️

Hahha ja er så morsomt at et budsjett kan være såå morro [emoji23][emoji3] ja jeg har troa på budsjettet mitt! Jeg klarte meg fint med mindre penger i månedene før IVF når vi drev og sparte opp [emoji3]

Kjempespennende [emoji173]️ og TUL imorgen igjen!!
Kjekt å høre fra deg [emoji8]
 
Oppdatering uke 11:

[emoji813] Termin: 7. juni 2018

[emoji813] På vei: 11+2

[emoji813] Igjen til termin: 204 dager!

[emoji813] Kjønn: Fortsatt guttefølelse :)

[emoji813] Navn: Har et guttenavn og et jentenavn vi liker veldig godt, de holder jeg hemmelig :)

[emoji813] Søvn: Har fortsatt et stort søvnbehov men det har komt seg ekstremt den siste uka! Har fått tilbake (nesten) den vanlige energien min [emoji3]

[emoji813] Humør: Glad! Og en smule lettrørt [emoji23] gråter av hunder som er alene hjemme på reklame! Programmer som veterinærene og dyrepasserne kan jeg bare glemme [emoji23][emoji23]

[emoji813] Utstyr: Kjøpt litt brukt utstyr siden sist :) så nå mangler alt som skal kjøpes nytt, så er jo egentlig det meste :p

[emoji813] Vektøkning: 2 kg

[emoji813] Neste kontroll: TUL i morgen! Her i huset går det i mye sommerfugler i magen i kveld.

[emoji813] Plager: Har begynt å kjenne det litt i ryggen.. Håper det bare er tilfeldig.

[emoji813] Sulten: Den har normalisert seg [emoji3] men er nok litt mer sulten enn vanlig.

[emoji813] Dilla på: Norske epler, melk og kefir.

Er så vilt spent på TUL i morgen!! [emoji173]️

b3bdba84e2ea0ab0ad93bd43aaaa9d8f.png
 
Oppdatering uke 11:

[emoji813] Termin: 7. juni 2018

[emoji813] På vei: 11+2

[emoji813] Igjen til termin: 204 dager!

[emoji813] Kjønn: Fortsatt guttefølelse :)

[emoji813] Navn: Har et guttenavn og et jentenavn vi liker veldig godt, de holder jeg hemmelig :)

[emoji813] Søvn: Har fortsatt et stort søvnbehov men det har komt seg ekstremt den siste uka! Har fått tilbake (nesten) den vanlige energien min [emoji3]

[emoji813] Humør: Glad! Og en smule lettrørt [emoji23] gråter av hunder som er alene hjemme på reklame! Programmer som veterinærene og dyrepasserne kan jeg bare glemme [emoji23][emoji23]

[emoji813] Utstyr: Kjøpt litt brukt utstyr siden sist :) så nå mangler alt som skal kjøpes nytt, så er jo egentlig det meste [emoji14]

[emoji813] Vektøkning: 2 kg

[emoji813] Neste kontroll: TUL i morgen! Her i huset går det i mye sommerfugler i magen i kveld.

[emoji813] Plager: Har begynt å kjenne det litt i ryggen.. Håper det bare er tilfeldig.

[emoji813] Sulten: Den har normalisert seg [emoji3] men er nok litt mer sulten enn vanlig.

[emoji813] Dilla på: Norske epler, melk og kefir.

Er så vilt spent på TUL i morgen!! [emoji173]️

b3bdba84e2ea0ab0ad93bd43aaaa9d8f.png
Herlig oppdatering[emoji173][emoji7][emoji7] Gleder meg til ul oppdatering i morgen[emoji175]
 
Herlighet du er jo snart 12 uker :eek: Hvor fort har ikke det gått da?!

Lykke til på UL i morgen! :D
 
Det her går unna! :D tenk, snart er du over kneika! Masse lykke til i morgen ❤️
 
Lykke til på UL!:Heartblue Godt at du føler deg mer energisk, det kan være enormt tappende å være sliten hele tiden i 1.trimester.. :happy:
 
Hahha ja er så morsomt at et budsjett kan være såå morro [emoji23][emoji3] ja jeg har troa på budsjettet mitt! Jeg klarte meg fint med mindre penger i månedene før IVF når vi drev og sparte opp [emoji3]

Kjempespennende [emoji173]️ og TUL imorgen igjen!!
Kjekt å høre fra deg [emoji8]
Oi, så spennende med TUL! Masse lykke til med det :D [emoji173]️
 
Oppdatering uke 11:

[emoji813] Termin: 7. juni 2018

[emoji813] På vei: 11+2

[emoji813] Igjen til termin: 204 dager!

[emoji813] Kjønn: Fortsatt guttefølelse :)

[emoji813] Navn: Har et guttenavn og et jentenavn vi liker veldig godt, de holder jeg hemmelig :)

[emoji813] Søvn: Har fortsatt et stort søvnbehov men det har komt seg ekstremt den siste uka! Har fått tilbake (nesten) den vanlige energien min [emoji3]

[emoji813] Humør: Glad! Og en smule lettrørt [emoji23] gråter av hunder som er alene hjemme på reklame! Programmer som veterinærene og dyrepasserne kan jeg bare glemme [emoji23][emoji23]

[emoji813] Utstyr: Kjøpt litt brukt utstyr siden sist :) så nå mangler alt som skal kjøpes nytt, så er jo egentlig det meste [emoji14]

[emoji813] Vektøkning: 2 kg

[emoji813] Neste kontroll: TUL i morgen! Her i huset går det i mye sommerfugler i magen i kveld.

[emoji813] Plager: Har begynt å kjenne det litt i ryggen.. Håper det bare er tilfeldig.

[emoji813] Sulten: Den har normalisert seg [emoji3] men er nok litt mer sulten enn vanlig.

[emoji813] Dilla på: Norske epler, melk og kefir.

Er så vilt spent på TUL i morgen!! [emoji173]️

b3bdba84e2ea0ab0ad93bd43aaaa9d8f.png
Masse lykke til [emoji173]
 
Så herlig! <3
 
Så bra at alt så fint ut! :Heartred
 
e1c45ee293335b662a2bfc3547fcf940.png


12+0 idag, men nyheten ble delt med familie og venner i helgen etter en vellykket UL [emoji3][emoji173]️

Ingenting nytt siden sist, annet enn sinnsyk halsbrann igår [emoji24] drakk tre glass melk og to gaviscon og ingenting hjalp! Så ikke mer julebrus dette svangerskapet [emoji44]

Nedtelling:
* 2 uker og 2 dager til første jordmorkontroll
* 1 måned, 1 uke og 6 dager til OUL [emoji173]️
 
Back
Topp