Angelsound doppler

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Er det noen som har brukt denne? Hva synst dere og når fant dere hjertelyden første gang? :)
 
Har en angelsound doppler. Den fungerer fint og er lett å bruke :) Fant hjertelyden i uke 11. Prøvde ikke før, så vet ikke om jeg hadde funnet den før eller ikke.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Syns den er kjempegod å bruke :) Fant hjertelyd i uke 11. Prøvde ikke før det heller ;)
 
Har en, og den funker fint. :) Fant i uke 13 sist, men prøvde ikke før da. Er 8+4 nå, og tenkte å prøve første gang fra uke 10. :)
 
Den er blitt veldig populær her i hus, er godt når man ikke kjenner regelmessig spark enda. Å man gjerne blir litt bekymra, da setter jeg den på og finne lille ganske lett nå.
Den er også god for den kommende faren å ha, som føler seg litt utenfor til tider. Da kan han få høre den hærlige lyden og at den beveger seg rundt der inne :) jeg fant ikke hjertelyd før i uke 12. Men hadde ikke forventa å finne noe før det uansett ;)


Desember 2014

Bruker App
 
Brukte den noen få ganger etter uke 10, men etter uke 14 har det kun vært for at familie skulle få høre. Synes alt bør brukes med måte :)

Hadde regelmessige bevegelser etter uke 14, men har lett én gang da det var rolig hele dagen i uke 15 :)
 
Kjøpte i uke 14 men brukte bare noen få ganger. Fant hjertelyd hver gang
 
Jeg kjøpte en :) Fant hjertelyd fra uke 9 :) Men det var langt nedi altså ;) Synes det er veldig koselig å høre innimellom :D
 
Prøvde i stad (8+6), og fant den faktisk! :) Det hadde jeg ikke trodd, mrn slagene var så raske at det var ikke tvil. Ett sted mellom 120 og 140 tipper jeg. :)

venter barn nummer to 03.03.15
 
Prøvde i stad (8+6), og fant den faktisk! :) Det hadde jeg ikke trodd, mrn slagene var så raske at det var ikke tvil. Ett sted mellom 120 og 140 tipper jeg. :)

venter barn nummer to 03.03.15
Hvilken av de har du? Ser de selger forskjellige typer :p
 
Jeg har også den lykkeligfrøken89 la ut link på. Kjempefornøyd. Er med headset, men jeg har også brukt høytaler og ørepropper, går helt fint det. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte hvertfall. Verdt hver en krone :)
 
Jeg synes den skurrer mye, i tillegg kunne jeg ønske den viste hva hjertelyden lå på.. Hadde nok kjøpt en annen, om jeg ikke hadde hatt denne. Fant hjertelyden i uke 9+6 :)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
 
Har en, den hjalp meg MYE under svangerskapet da jeg var en del bekymret. Fant hjertelyden første gang 12+6, etter dette fant jeg den med en gang hver gang.
 
Jeg synes den skurrer mye, i tillegg kunne jeg ønske den viste hva hjertelyden lå på.. Hadde nok kjøpt en annen, om jeg ikke hadde hatt denne. Fant hjertelyden i uke 9+6 :)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Hadde du på nok olje/krem? Den skurrer ikke noe særlig hvis man har på nok og ikke får luft under "hodet" dens når man flytter den. Er bare å peise på, blir ufattelig mye griseri :p
 
Hadde du på nok olje/krem? Den skurrer ikke noe særlig hvis man har på nok og ikke får luft under "hodet" dens når man flytter den. Er bare å peise på, blir ufattelig mye griseri :p

Ja, men synes den skurrer en del for det jeg.. Plagsomt når man skal ta opp hjertelyden! :(
 
Ja, men synes den skurrer en del for det jeg.. Plagsomt når man skal ta opp hjertelyden! :(
Merket at jeg ikke kunne koble til enkelte høytalere på grunn av bass, lyden bør være flat egentlig. Har ikke prøvd å ta opp hjertelyden da jeg ikke har noe å ta opp med, med øreplugger er lyden veldig fin hos meg. Synd det er slik da :(
 
Jeg merket også at noen høytalere skurret.. Men aux-ledning til data/radio ga den beste lyden hos meg. Untatt øreproppene som fulgte med da:)

Jeg bruker bare antibac som krem jeg. Anbefales!! Er bare å smøre utover etterpå = null griseri og klisseri. Bare å tørke av restene på angelsounden på låret feks. Lettvint :)
 
Back
Topp