Ang. Svangerskapspenger

Bkno8125292

Første møte med forumet
Heisann! :)
Kanskje noen som har spurt om dette før men..
Jeg og jordmor har skrevet svangerskapspengesøknad og der har hun skrevet " svangerskapspenger 100% stilling", fordi jeg jobber som en 100% stilling. Men i min jobbkontrakt står det 1-2 dager.
Så det jeg da lurer på er om er dette riktig å skrive? Synes jeg selv har rett på dette, da jeg jobber såppas mye. Men sjefen til min sjef er ikke enig. Noen erfaringer?
 
Du får for den stillingen som står i kontrakten. Ikke hva du jobber utenom.
 
Heisann! :)
Kanskje noen som har spurt om dette før men..
Jeg og jordmor har skrevet svangerskapspengesøknad og der har hun skrevet " svangerskapspenger 100% stilling", fordi jeg jobber som en 100% stilling. Men i min jobbkontrakt står det 1-2 dager.
Så det jeg da lurer på er om er dette riktig å skrive? Synes jeg selv har rett på dette, da jeg jobber såppas mye. Men sjefen til min sjef er ikke enig. Noen erfaringer?

Jeg er ikke sikker, men det har jo vært sånn at hvis du kan bekrefte at du over tid har jobbet mer så har du rett på tilsvarende (ift permisjon, sykemld osv). Det bør jo være sånn...
 
Du skal sende ved inntektsopplysningsskjema også beregner NAV utifra det. Hva sjefen mener er irrelevant, for det er ikke h*n som hverken skal regne ut eller utbetale.
 
Back
Topp