Ang bil

Ramp3n

Glad i forumet
Dere med mange barn... Hvordan bil har dere? Vi har 2 stasjonsvogner, 5 setere.. Litt upraktisk nå når vi blir 7 stk totalt.

Har forøvrig kun 2 av barna heltid, 2 deltid og lille mini blir jo også heltid. Kanskje ikke nødvendig med større bil, men ser for meg det kan være praktisk når vi reiser alle 7 samtidig på tur [emoji4]

Er det noen som har tips?
 
Alle jeg kjenner som har mange barn har ford s-max eller gallaxy[emoji106]
 
Caravelle er fin. Men en god del dyrere enn andre merker. Med oss og min stefar barn så ble vi 6 barn. De kjøpte Caravelle minibuss for å få plass til alle.
 
Vi har en Peugeot 5008 som vi er veldig fornøyd med.
Riktignok har vi bare 3 barn, men det er en 7-seter og vi får fint plass til svigerinne når hun skal være med
 
Vi har riktignok kun to, snart tre, barn, men bilen min er en 7-seter. Mercedes ML. Er så fornøyd med den at det blir ml igjen når denne skal byttes ut.
 
Vi har totalt 5 barn snart, men tre av de bor også hos sin andre forelder. Kjører Touran nå, hadde s-Max tidligere [emoji4]
 
Vi har nettopp kjøpt oss en helt ny peugeot 5008. Vi er 5 i familien,men håper på barn nr 4[emoji173]
 
Vi har kun 2 barn men har en Ford Galaxy og er utrolig glad i bilen [emoji7]

Får garantert plass til barna i den, men om dere skal reise på ferie med alle sammen er det ikke mye plass til bagasje og div når alle setene er i bruk. Da er det bedre med Caravelle
 
Tror jeg ville ønsket sterkt å ha en bil med plass til alle:) men blir jo ikke forskjell med mini hvis dere alt er 6 med 5-setere.
 
Vi har 3 barn og har touran 7 seter. Supert til oss, men er ikke noe bagasje plass igjen om man bruker alle setene da. Ville nok gått for caravelle eller tilsvarende tror jeg.
 
Tror jeg ville ønsket sterkt å ha en bil med plass til alle:) men blir jo ikke forskjell med mini hvis dere alt er 6 med 5-setere.
Nei men er jo litt upraktisk nå så blir vel ikke mindre upraktisk med mini tenker jeg [emoji23][emoji85]
 
Vi har to bikkjer også så ser ut som det blir caravelle som konebil da! Gubben nekter vel å selge quattroen. [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp