Angående skjult forum

MamaBear

Elsker forumet
Jeg er fremdeles tilgangsansvarlig for den skjulte gruppa vår. Jeg vil bare gi litt informasjon angående dette.

For å kunne gi tilgang må jeg bruke dataen så jeg får linket til nickene deres, det får jeg ikke gjort fra mobilen. Jeg bruker ikke dataen hver dag, men når jeg får pm prøver jeg å få lagt dere til så fort som mulig. Jeg svarer dere alltid på pm når jeg har lagt dere til.
Når jeg har lagt dere til så er ikke ting i mine hender lengre, da er det opp til admin. Dette kan også ta noen dager.
Så dere som vil ha tilgang, vær litt tålmodig er dere snill :) Jeg føler det blir litt "mas" om tilgang, men dere som oppfyller kravene VIL få tilgang, og både jeg og admin gjør så godt vi kan ;)
Og når dere får tilgang så vet jeg ikke hvorfor noen ikke ser det skjulte forumet. Noen må kanskje laste inn appen på nytt, andre må kanskje logge ut og inn igjen. JEG har ikke svarene, jeg er bare ansvarlig for å be admin gi dere tilgang :)
Og nå tar vel mange av oss ferie også, inkludert meg selv. Og da kommer jeg IKKE til å være tilgjengelig på en stund, da skal jeg bare sløve i solen og nyte min voksende mage :p

God sommer jenter! :D

Siden dette innlegget ligger festet oppe, betyr det at du fortsatt er på ferie? :)
Jeg vil ikke mase unødig, men hvis du er tilbake kan det kanskje fjernes?
Hilsen ei som venter på svar på PM :)

Jeg er ikke fortsatt på ferie, men har vært på en ny ferietur ;)
Uansett synes jeg innlegget er relevant da noen tror de blir øyeblikkelig lagt til, men slik er ikke tilfellet. Tålmodighet trengs, alle blir lagt til når jeg og admin får tid.

Fikk melding om at jeg har blitt lagt inn, men finner det ikke. Har prøvd å logge ut og inn på pcen og prøvd å reinstallere appen. Noen tips til hva som kan hjelpe? :oops:

Fikk melding om at jeg har blitt lagt inn, men finner det ikke. Har prøvd å logge ut og inn på pcen og prøvd å reinstallere appen. Noen tips til hva som kan hjelpe? :oops:
Vær litt tålmodig, admin trenger tid på å få lagt deg til også.

Hei!
Tirsdag forrige uke sendte jeg en mld ang skjult forum.
Siden jeg er såpass nye lurer på om jeg har gjort noe feil ifh til hvor jeg har sendt forespørselen, eller kanskje jeg ikke ser tråden på pc'en?
:)

Jeg har bare ikke vært på dataen i det siste, så man vil bli lagt til så fort jeg har mulighet.

Kan jeg mase om tilgang så sent?? :P

Kan jeg mase om tilgang så sent?? :p

Det var på tide ;) :p Du må sende henne PM. Tror hun har født, så kan nok være det tar sin tid. I så fall kan sikkert moderator Linda/Tamara ordne tilgang for deg hvis det drøyer. Du innfrir alle kravene i hvert fall! ;)

Kan jeg mase om tilgang så sent?? :P
Jeg ligger på barsel nå, så blir ikke noen som får tilgang med det første :p Men jeg har uansett ikke fått pm fra deg, jeg har en liggende på vent, men det var ikke fra deg :)

Jeg ligger på barsel nå, så blir ikke noen som får tilgang med det første :p Men jeg har uansett ikke fått pm fra deg, jeg har en liggende på vent, men det var ikke fra deg :)

Gratulerer så masse :) nei rakk aldri å sende deg pm.. ;)

Back
Topp