Aner ikke om det er noen her...

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
....lenger.

Men prøver likevel. Har dere noen plan for hva de søte små skal få til 2årsdagen?
 
Huskestativ til hagen (med god hjelp fra beste og oldeforeldre) :)
 
Har jo alt han trenger og mer
Men kanskje noen uteleker?
 
Hei Amahel! Deg husker jeg godt :) Du var jo en av de desidert mest aktive hos juli 13. Håper alt står bra til med deg og dine :)
 
Hm... flere tips?
Min gutt har en storebror på 6år og en storesøster på 4 år - vi har det meste.
FOR et luksusproblem.
 
Vi har kjøpt trehjulssykkel. Vi deler hage med svigers og de har kjøpt det meste til hagen nå. Men ønsker seg mye med mikke mus og langbein. Har blitt helt gal etter det.
 
Hei Amahel! Deg husker jeg godt :) Du var jo en av de desidert mest aktive hos juli 13. Håper alt står bra til med deg og dine :)
Heisann
Ja her er alt bare fint
Kjekt å komme innom her igjen
Må prøve å få det til litt oftere
 
Sniker fra august. Her har vi kjøpt trampoline. Fikk den nå slik hun får brukt den mye! Får så mye annet på bursdagen sin uansett:) hun elsker den! :)
 
Me har kjøpt balansesykkel/løpesykkel
 
Min gutt (som er 2år i dag!!) har en søster på 4år og en bror på 6år, så vi har jo det meste. Endte opp med et puslespill, en Gruffalo-bok og en gravemaskin til sandkassen :)
 
Balansesykkel og modelleire! :)
 
Av oss fikk hun en Camelbak drikkeflaske og en dag på tusenfryd! Aldri sett jenta kose seg mer noen gang!! Hun sov så godt den natten at hun våknet med tørr bleie dagen etter. Dette blir garantert en tradisjon! Hun hadde bursdag 5.juli:D
 
Hu får forresten en dag i atlanterhavsparken på selve dagen sin. Vi er på Møre nå og koser oss på tur. Hu fyller 2 år på torsdag 16 og da skal på dit og kose oss. Hu er kjempe opptatt av fisk og vann. I dag fikk hu tatt ferje for første gang og var helt krakilsk når hu skulle settes i bilen igjen. Bedre blir det nok ikke for datteren vår.
 
Back
Topp