Andy vil bli mamma:-)

Litt juks må være lov ;) legger du fra deg termometeret nå da eller?
Krysser fingrene for deg :Heartred
Huff vet ikke om jeg klarer det helt ennå.. Må finne ut hva som gjør meg minst stresset, fortsette å tempe og ha kontroll, eller gi fra meg kontrollen :facepalm::p Takk!:Heartred
 
Huff vet ikke om jeg klarer det helt ennå.. Må finne ut hva som gjør meg minst stresset, fortsette å tempe og ha kontroll, eller gi fra meg kontrollen :facepalm::p Takk!:Heartred
Jeg er typen som blir kjempestressa om jeg ikke har kontroll, så det skjønner jeg godt. Du får ta det litt som det kommer de neste dagene :)
 
Jeg er typen som blir kjempestressa om jeg ikke har kontroll, så det skjønner jeg godt. Du får ta det litt som det kommer de neste dagene :)
Ja da er vi av samme ulla:happy: tenker det jeg også, temper i helga så får vi se hvordan den utvikler seg:happy:
 
7 dpo i dag og tempen er lavere. Tempet ikke i går fordi jeg var på fest på lørdag og la meg kl 4 på natta:facepalm: synes det er veldig lite stigning i tempen, så spent på om jeg får tr når jeg tror - ikm skal være søndag 26.11, eller om el i det hele tatt har vært. I dag spottet jeg plutselig litt lysebrunt også, enten har spottingen begynt tidliger enn normalt eller så er det noe annet. Er så vanskelig å bare gå og vente!:shy::confused:
Screenshot_20171120-122704.jpg
 
Her går tempen nedover, og den har ikke så langt å gå så lav som den er allerede.. Tror kanskje tr kommer tidlgere sånn det ser ut nå, eller kanskje kroppen ikke har klart å slippe egget..:oops: Ikke noe mer utflod, vondt i halebeinet i hele går og stadige stikkinger og vondter i livmor. Dette er tortur:(
Screenshot_20171121-080241.jpg
 
Her går tempen nedover, og den har ikke så langt å gå så lav som den er allerede.. Tror kanskje tr kommer tidlgere sånn det ser ut nå, eller kanskje kroppen ikke har klart å slippe egget..:oops: Ikke noe mer utflod, vondt i halebeinet i hele går og stadige stikkinger og vondter i livmor. Dette er tortur:(
Vis vedlegget 236935
Min første syklus etter andre SA var flere dager kortere enn den vanligvis er, så det kan jo tenkes at TR kommer litt for tidlig hos deg også. Men jeg håper i det lengste at tempen ombestemmer seg og snur retningen oppover i morgen :Heartred
 
Last edited:
10 dpo i dag. Nå ser det ut til at tempen følger sitt vanlige mønster, om enn litt lavere enn normalt:p
Har bestemt meg for å slutte å tempe nå fremover i neste pp, og heller følge med på pulsklokka - den har jeg jo på armen hele tiden uansett, og jeg kan tydelig se på hvilepulsen når el er, i tillegg til at jeg får sterke el-smerter :happy: Sååå deilig å slippe stresset!
Ellers har jeg hatt bittelitt brun utflod på papiret siden 7 dpo, fortsatt svak positiv test etter ma'en og ingen symptomer på graviditet, så tr kommer nok som ventet i helga..
Screenshot_20171123-094013.jpg

20171123_105254.png
 
Så snedig at du kan se på pulsen når EL er! Fascinerende. :)

Hvis TR kommer så håper jeg du får en normal syklus neste gang. De første etter å ha mista kan jo være litt annerledes. Jeg hadde kortere sykluser de første rundene, og spotta i tillegg flere dager mer enn jeg har pleid.
 
Så snedig at du kan se på pulsen når EL er! Fascinerende. :)

Hvis TR kommer så håper jeg du får en normal syklus neste gang. De første etter å ha mista kan jo være litt annerledes. Jeg hadde kortere sykluser de første rundene, og spotta i tillegg flere dager mer enn jeg har pleid.
Ja, ikke sant? De burde bruke det i markedsføringa:p
Takk, håper også jeg går raskt tilbake til normalen.. :happy:
 
Nå går jeg i kjellern.. fikk nettopp vite at tre (!!) i min familie er gravide, og alle har termin i mai. SAMME tid som vi hadde termin. Det skal f#$% ikke være mulig:(
 
Tempdropp i dag til under cl så da kommer tr som ventet i løpet av helga. Tar en pause fra forumet nå på ubestemt tid, må prøve å tenke på noe annet enn babylaging.
Screenshot_20171124-094128.jpg
 
Nå går jeg i kjellern.. fikk nettopp vite at tre (!!) i min familie er gravide, og alle har termin i mai. SAMME tid som vi hadde termin. Det skal f#$% ikke være mulig:(
Tempdropp i dag til under cl så da kommer tr som ventet i løpet av helga. Tar en pause fra forumet nå på ubestemt tid, må prøve å tenke på noe annet enn babylaging.
Vis vedlegget 237170
Huff, skjønner godt at du gikk i kjelleren av den beskjeden der :sorry: en av mine beste venninner har termin samme måned som jeg ville hadde om første graviditeten hadde gått bra, og det gjør fremdeles vondt innimellom når jeg tenker på det.

Håper en pause gjør deg godt, og at vi ser deg igjen snart, fortrinnsvis inne på et terminforum. Sender klemmer i fleng :Heartred
 
Huff, skjønner godt at du gikk i kjelleren av den beskjeden der :sorry: en av mine beste venninner har termin samme måned som jeg ville hadde om første graviditeten hadde gått bra, og det gjør fremdeles vondt innimellom når jeg tenker på det.

Håper en pause gjør deg godt, og at vi ser deg igjen snart, fortrinnsvis inne på et terminforum. Sender klemmer i fleng :Heartred
Nei jeg hadde aldri trodd at SÅ mange kjente skulle slå til samtidig.. spent på hvordan det blir når vi kommer til mai.. forhåpentligvis er jeg gravid igjen selv :Heartred
Tusen takk for gode ord, lykke til videre med graviditeten - dette kommer til å gå bra!:Heartred
 
Nei jeg hadde aldri trodd at SÅ mange kjente skulle slå til samtidig.. spent på hvordan det blir når vi kommer til mai.. forhåpentligvis er jeg gravid igjen selv :Heartred
Tusen takk for gode ord, lykke til videre med graviditeten - dette kommer til å gå bra!:Heartred
Tusen takk, håper du har rett :Heartred
 
Cd 2, pp 14.

Here we go again. :bag:

Jeg har bestemt meg for å komme inn hit igjen, akkurat nå føler jeg at jeg stresser like mye med å bli gravid enten jeg er aktiv på forumet eller ei. Jeg klarer ikke å ikke tenke på det.:arghh:
Det er en vanskelig balanse å finne ut av, men nå føler jeg at jeg trenger forumet og jeg trenger alle dere her inne som forstår fordi dere er i samme eller lignende situasjon.

I dag er cd2 av pp 14. 14!!! Hadde noen fortalt meg da jeg kuttet pilla rundt 20. oktober 2016 at over ett år etter var vi fortsatt ikke gravid + at jeg hadde opplevd å få se et hjerte slå for så å få alle følelsene trampet på tre uker senere da babyen vår var død, da ville jeg nok ikke trodd det var sant. Vi er friske, normale mennesker med helt vanlige liv, faste jobber, hus og bil og alt på stell. Vi gjorde alt riktig og ventet til vi var sikre på at det skulle være oss to før vi begynte å lage et nytt liv. Det føles så urettferdig.

Nå skal jeg fokusere på jula, prøve å kose meg selv om sorgen er overhengende og jeg ikke klarer å se alle gleder som jeg normalt finner på denne tia. Jeg skal være takknemlig for det jeg har, og full av håp for det nye året. (Og litt full. For jeg kan drikke alkohol nå i jula i stedet for å være gravid i uke 20 og passe på hva jeg får i meg:p).

God jul alle sammen! Måtte 2018 bli året hvor alle ufrivillig barnløse får oppleve et mirakel:Heartred
 
Last edited:
God jul Andy! :Heartred håper du har hatt en kjempefin julefeiring så langt, og at resten blir like fin. Krysser fingrene for en liten nyttårsspire. Neste jul skal dere være tre :Heartred
 
Cd 9, pp 14

Nå er juleferien over, og tempingen i gang. Jeg har til og med kjøpt abbonement på ff, blir jo mer stresset av å ikke vite når el er enn av tempingen så da gikk jeg liksågodt all in. Håper dette er starten på et septemberbarn :Heartred

Screenshot_20171228-114415.jpg
 
Cd 9, pp 14

Nå er juleferien over, og tempingen i gang. Jeg har til og med kjøpt abbonement på ff, blir jo mer stresset av å ikke vite når el er enn av tempingen så da gikk jeg liksågodt all in. Håper dette er starten på et septemberbarn :Heartred

Vis vedlegget 239599

Krysser fingrene for deg! Nå skal det gå! :)
 
Back
Topp