Andregangs fødsel...

Theeri

Betatt av forumet
Dere som har 2 eller fler barn.... hvordan var deres fødsel nr 2 i forhold til nr 1?
Har hørt så ofte at "det går sååå mye kjappere med nr 2." Og "det kan være halvparten av tiden som nr 1 tok".

Selv er det 9 år siden jeg fødte nr 1... men har kanskje ikke noe å si...?

Håper jo det går kjappere da jeg brukte nesten 2 døgn fra første rie til han var ute [emoji85]
 
Har hørt det samme, er spent! Har fått beskjed om å ringe ambulanse hvis vi ikke får barnevakt ila en time slik at jordmor er på vei siden det gikk så fort sist.

Noen jordmødre sier jo at etter 7år er man for førstegangsfødene å regne, vet ikke helt om det er fakta :p
 
5,5t sist. Fått beskjed om å komme med en gang denne gangen! Livredd for å ikke rekke det tiltross for at jeg bare har fem min til sykehuset. Har akkurat hatt to venninner som såvidt har rukket frem med nr. 2 :p
 
5,5t sist. Fått beskjed om å komme med en gang denne gangen! Livredd for å ikke rekke det tiltross for at jeg bare har fem min til sykehuset. Har akkurat hatt to venninner som såvidt har rukket frem med nr. 2 :p
Ser den [emoji45] men så godt at du bare har 5 min til sykehuset. Det har jeg også og det er jeg veldig glad for! [emoji106] men som regel går alt bra uansett [emoji16][emoji12]
 
Ser den [emoji45] men så godt at du bare har 5 min til sykehuset. Det har jeg også og det er jeg veldig glad for! [emoji106] men som regel går alt bra uansett [emoji16][emoji12]
Ja, det går jo som regel bra :) men problemet er jo egentlig hvor raskt barnevakten rekker å komme! Hehe.
 
Back
Topp