Andre som sliter med å sovne?

MrsDumbledore

Lille spire <3
Novemberskattene 2014 <3
Altså,innsovingsproblemer..
Kjenner jeg blir gal snart.. følte meg i kjempe god form idag og har vasket hele huset, men får jeg sove? Neeeeida.. er trøtt.. men klarer bare ikke sivne..
 
Ikke noe nytt for min del.
Dupper litt, men kan ofte ligge våken nesten hele natta for så å sovne på morgensiden
 
Ligger våken nå... for det meste tanker, samboerns snorking og masse sprelling i magen (klager ikke) som holder meg våken.
Og trykket på blæra [emoji28]
 
Jepp. Ligger gjerne våken hver gang jeg våkner. Slitsomt.
 
Har vært et problem alt for
Lenge . Opp annahver time og tisser , kjedelig som nå de gangene jeg ikke klarer å sovne igjen .. sover best noen timer på formiddagen på sofaen . Fordelen er at vi allerede er vandt å være våken på natta når babyene våres kommer :)
 
Har ikke sovet på to døgn, så ja! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å sove, men er nok en kombinasjon av mange ting. Er så lei nå.
 
Det har vært mitt minste problem hele svangerskapet, inntil nå. Ny plage har meldt seg, selvfølgelig. Føles ut som blodet er fullt av lopper - svangerskapskløe i all sin prakt. Heldigvis ikke mistanke om leverproblemer, men vanvittig slitsomt likevel :banghead:
 
Her varierer det... i natt sleit jeg med å sovne og føler jeg bare har halvsovet i hele natt med slitsomme drømmer [emoji19] Virker litt som jeg sover bedre de nettene jeg har tatt det med ro og ikke stresset på dagen... Men ungene måtte ha nye sko og jeg trengte litt stæsj til fødebagen så da ble det som det ble igår! [emoji28]
 
Jepp! Sover best om morgenen. Men jeg sover mye bedre om jeg lar være å ligge å trykke på tlf rett før leggetid. Men mye tanker som svirrer nå, og hormonene går på høygir:p
 
Det har vært mitt minste problem hele svangerskapet, inntil nå. Ny plage har meldt seg, selvfølgelig. Føles ut som blodet er fullt av lopper - svangerskapskløe i all sin prakt. Heldigvis ikke mistanke om leverproblemer, men vanvittig slitsomt likevel :banghead:
Likt som meg. Var hos legen og tok blodprøver idag da det er helt ekstremt. Han
Mistenkte ikke noe annet enn en vanlig sv. Kløe men var greit å sjekke. Er helt grusomt å måtte gå sånn i 4-6 uker til:eek:
 
Ja veldig, føler jeg bare snur meg frem og tilbake. Vondt overalt og mange tanker og planlegging som selvfølgelig må tenkes på om natten. Når jeg først sovner er det maks en time før jeg må opp å tisse. :dead:
 
Back
Topp