Andre som skal igang med PGD (IVF)

prosjekt ivf

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Hei
Nå er vi i prosessen mot PGD. Jeg søker andre som er i samme situasjon.

litt om oss: vi har en jente 6år med en genetisk sykdom og via pgd ivf så kan vi bli gravid uten å føre sykdommen videre, men det er en lang prosess.

søker derfor andre ;)
 
Hva er det ifht vanlig ivf?
 
Hei
Nå er vi i prosessen mot PGD. Jeg søker andre som er i samme situasjon.

litt om oss: vi har en jente 6år med en genetisk sykdom og via pgd ivf så kan vi bli gravid uten å føre sykdommen videre, men det er en lang prosess.


søker derfor andre ;)

Har ikke noe erfaring men vil bare ønske dere mye lykke til i den prosessen!!
 
Hei :) Jeg er i gang med PGD forsøk og har innsett nå før påske! Jeg har gjort dette to ganger før. Et der det ikke ble i nsett,calle syke og et innsett som ikke endte i graviditet! Har en frisk sønn fra før som ble til på naturligvis! Hva lurer du på?

Klem
 
skal dere gjøre dette i Norge eller utlandet?
Tenker på utlandet her pg bla mulighet for og velge kjønn og får ikke gjort begge deler i Norge ( kjønn og DNA)

Så spennende med dere som er igang :)
 
PGD tilbys ikke i Norge.

Hvis en får godkjent behandling, er det på Karolinska i Sverige, eller i Brussel (om jeg husker rett).

En får det godkjent ved f.eks genetisk disponerbar sykdom, ikke pga kjønn el AlfaOmega.
 
Heisann. Jeg har utført PGD i Stockholm. Er 4 uker på vei nå etter et fryseforsøk. Har en gutt fra før på snart 19 mnd som kom til ved hjelp av pgd :happy:
 
kan dere fortelle hele gangen i pgd ivf? skal etter planen til karolinska sykehus i nærmeste fremtid.
 
...
 
Back
Topp