Anbefale en trille?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Noen som har noen anbefalinger av triller? Simo-vogna er super til soving og turer på skogsveier, men ønsker meg også en liten og lett trille :)
 
Babyzen yoyo er genial! Den blir såpass liten sammenlagt at du får den med som håndbagasje på fly. Vi er kjempefornøyde med vår:)
 
Mountain buggy NANO er bedre enn yoyo. Vi hadde yoyo å endte opp med å selge den når vi kom over NANO. Denne hadde vi også med oss om bord på fly i sommer. Den er bedre å mer stabil enn yoyo, yoyo veltet nesten over ved flere anledninger når sønn vår bøyde seg litt langt over på siden for å ta opp bamsen sin. Nano er også en liten vogn på størrelse med yoyo men den er enklere å slå i sammen å den kan også bæres over skulderen som med yoyo. Barnet ligger også bedre i NANO. Anbefaler absolutt NANO etter å ha hatt begge vognene:)
 
Mb Nabo
YOYO
bugaboo bee
Babyjogger city mini

Dette er vel de mest populære nå fortiden, vis man tenker triller.

Finnes en sie på fjesboka som heter barnevogner, meld deg inn der og få masse gode tips. Eneste faren er at du kan bli ramma av vogndilla :p
 
Mountain buggy NANO er bedre enn yoyo. Vi hadde yoyo å endte opp med å selge den når vi kom over NANO. Denne hadde vi også med oss om bord på fly i sommer. Den er bedre å mer stabil enn yoyo, yoyo veltet nesten over ved flere anledninger når sønn vår bøyde seg litt langt over på siden for å ta opp bamsen sin. Nano er også en liten vogn på størrelse med yoyo men den er enklere å slå i sammen å den kan også bæres over skulderen som med yoyo. Barnet ligger også bedre i NANO. Anbefaler absolutt NANO etter å ha hatt begge vognene:)

Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan er den i høyde? Har en mann på 192
Og har inntrykk av at yoyo'en vil se merkelig ut ved han :p
 
Bare husk at Nano ikke er innenfor målene til håndbagasje så selvom noen får den med inn så er det ikke sikkert man alltid gjør det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan er den i høyde? Har en mann på 192
Og har inntrykk av at yoyo'en vil se merkelig ut ved han :p
Den er ganske høy, min mann er 1,83 å han synes at høyden er fin å han er kresen på vogner, hehe:) høyden på barnevognene har alltid vært ett tema når vi har kjøpt vogner:) i tillegg ser NANO litt bredere ut enn yoyo så den vil nok se bedre ut hos din mann enn yoyo:) som jeg skrev i forje innlegget så hadde vi yoyo å jeg var fornøyd med den helt til jeg ved en tilfeldighet så NANO i babybutikken å jeg var ikke i tvil når jeg så den å prøvde den, jeg la yoyo ut for salg med en gang jeg kom hjem, hehe:) i tillegg er NANO billigere, tror den koster 2300kr mens yoyo koster 3600kr ca. Vi har hatt en del vogner også (13stk) så jeg har prøvd noen:)
 
Baby jogger city mini eller mini gt:)
Gt kan man stille håndtaket på.

Vi har den og er superfornøyd. Den ligger i bilen til vanlig. Men vært med lå både sydenturer og storby.
Går ikke som håndbagasje da, men ikke noe problem for oss.
Brukt fra nesten nyfødt til lillebror og storesøster satt fint i den i sommer da hun var nesten 5 år
 
Som trille på fin asfal og kjøpesenter synes jeg Bugaboo bee 3 er veldig bra, og liten og lette å slå opp og ned.
Men på grov asfalt og grus er den helt elendig.
 
Back
Topp