Anbefal en shampo

Hårkur skal du bruke på samme måte som balsam, men mellom shampo og balsam. Jeg bruker hårkur en til to ganger i uken, spørs på hva jeg har gjort med håret. Jeg merker god forskjell på hvis jeg feks har gått etpar uker uten hårkur. Men uten balsam hadde håret mitt vært et reir :p

Det høres ut som mitt hår ^^
Takk for tips, får håpe jeg får temmet håret nå da :D
 
Jeg synder litt med shampoen, for det er jo litt gøy når hele håret er en diger boble :p
Balsam bruker jeg sjeldent, og vasker håret hver andre til tredje dag. Kommer an på når jeg rekker det. Men helst hver andre. Og ved behov selvfølgelig. Men jeg får prøve å kun fokusere på hodebunnen :)

Hvis du ikke bruker balsam skjønner jeg jo hvorfor du opplever håret som ekkelt, balsamen skal jo lukke hårene igjen etter vasken :)
 
Hvis du ikke bruker balsam skjønner jeg jo hvorfor du opplever håret som ekkelt, balsamen skal jo lukke hårene igjen etter vasken :)

Det blir fort sånn selv med shampo :(
Men jeg har mistet en del hår på et tidspunkt, så jeg har mange veldig korte hår innimellom det lengre. Det gjør nok at det ser verre ut.
 
Det blir fort sånn selv med shampo :(
Men jeg har mistet en del hår på et tidspunkt, så jeg har mange veldig korte hår innimellom det lengre. Det gjør nok at det ser verre ut.

Hehe, barselsveis? Har slikt gående nå selv, permisjonslugg :p
 
Hehe, barselsveis? Har slikt gående nå selv, permisjonslugg :p
Mitt begynner å bli halvlangt...
Men jeg har langt hår, og "barselssveisen" når ikke bak i hestehalen= står som en glorie rundt meg.

Aktiv bruk av hårspray etter at hestehalen er laget...

Jeg vasker forøvrig bare et par ganger i uka. Første dag gjør jeg ikke noe med det, kanskje ikke andre dag heller, spørs om jeg vasket morgen eller kveld og hva jeg har gjort på. Løst hår, lett viltert, har en del fall og litt krøll alt ettersom hva jeg gjør med det...Deretter er det stram hestehale og spray. Og så vask.
 
Hehe, barselsveis? Har slikt gående nå selv, permisjonslugg :p

Jeg har mistet masse hår over en lengre periode, men snodig nok ikke i forbindelse med svangerskap og fødsel ^^
Etter en sånn periode hadde håret blitt forholdsvis tynt, men siden jeg har så tykt hår fra før av så ble resultatet veldig bra. Men så vokste det jo ut igjen da :p
 
Jeg anbefaler John Masters Organics Zinc & Sage Shampoo With Conditioner. Fungerer bra for meg. Jeg har veldig tørr og sår hodebunn og den lindrer irritasjon med en gang. Finns i mange nettbutikker, jeg kjøper den i okologisk.kosmetikk.no
 
Back
Topp