Anbefal en mobil

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Vurderer å kjøpe en ny mobiltelefon.
Men hvilken?
Samsung og Iphone er ikke aktuelt.
Mobilen må ikke være lettknuselig (den jeg har nå er tynn og fæl). Den må ha nok plass, og et godt kamera. Trenger ikke være det beste, men godt nok. Rett og slett en stødig telefon. Er ikke interessert i fancy funksjoner. Jeg må kunne skrive på den, ha noen apper og ta noen bilder.
Har mest lyst på Sony, men vet ikke hvordan kvaliteten er nå. Er åpen for andre merker om de fyller kravene mine.

Så, hva anbefaler dere? :D
 
Jeg digger Sony [emoji16]

Har ikke hatt annet de siste årene.
Nå har jeg Sony Xperia Z5, og er aldri noe trøbbel.

Storebror her har en billigere variant, E5, og den er like god, om ikke bedre. Og kostet ikke mer enn ca 2000.

Men jeg beskytter telefonen med både deksel rundt, og et beskyttelsesglass på skjermen, så da er det det som evt får sprekker i stedet for skjermen [emoji6] Går ikke utover sensitiviteten på skjermen. Fås kjøpt billig på mytrendyphone.no [emoji4]
 
Jeg digger Sony [emoji16]

Har ikke hatt annet de siste årene.
Nå har jeg Sony Xperia Z5, og er aldri noe trøbbel.

Storebror her har en billigere variant, E5, og den er like god, om ikke bedre. Og kostet ikke mer enn ca 2000.

Men jeg beskytter telefonen med både deksel rundt, og et beskyttelsesglass på skjermen, så da er det det som evt får sprekker i stedet for skjermen [emoji6] Går ikke utover sensitiviteten på skjermen. Fås kjøpt billig på mytrendyphone.no [emoji4]

Ja beskyttelse må til. Det finnes ikke gode løsninger til mobilen jeg har nå, så den har ganske så mange sprekker.

Jeg skal sjekke ut de du nevner her, håper de har dem i butikken så jeg får sett på dem :D
 
Samsung Galaxy s8+ er bestilt her. Gleder meg til en skjerm som ikke bytter lysstyrke like mange ganger som. Jeg puster på et min
 
Samsung Galaxy s8+ er bestilt her. Gleder meg til en skjerm som ikke bytter lysstyrke like mange ganger som. Jeg puster på et min
Hun skulle ikke ha samsung eller iphone hun ville ha en annen som tåler en del [emoji6] Verken samsung eller iphone tåler mye [emoji17]
 
Samsung Galaxy S7 eller S8 avhengig av sum du vil betale. Fantastiske telefoner, god levetid på batteri, kamera som kan måles med få andre telefoner, brukervennlig osv. Jeg er frelst
 

Oida, kjøpte visst den der jeg :eek:
I butikken hadde de ingenting! Og jeg ble mer og mer forvirret av ekspeditøren da hun snakket om kostnader. Men nå linket du direkte inn til en side og jeg kunne velge abonnement selv og pris selv, så nå er jeg rimelig sikker på at jeg vet totalpris :p Så da var det ingenting å ventepå! Jeg foretrekker å kunne sjekke ut mobilen selv, men butikken her er håpløst utplukket til enhver tid, og neste butikk er 1 time unna. Men det blir vel bra dette :D
Takk for tipset :D:D:D
 
Oida, kjøpte visst den der jeg :eek:
I butikken hadde de ingenting! Og jeg ble mer og mer forvirret av ekspeditøren da hun snakket om kostnader. Men nå linket du direkte inn til en side og jeg kunne velge abonnement selv og pris selv, så nå er jeg rimelig sikker på at jeg vet totalpris [emoji14] Så da var det ingenting å ventepå! Jeg foretrekker å kunne sjekke ut mobilen selv, men butikken her er håpløst utplukket til enhver tid, og neste butikk er 1 time unna. Men det blir vel bra dette :D
Takk for tipset :D:D:D
Tror du blir fornøyd med denne [emoji16]
 
Samsung tåler mye er min erfaring

Jeg har hatt en samsung som jeg kunne bruke som sprettball, mens den siste nå sprekker bare du ser på den. Uansett har jeg vært så uheldig med mye tull med software på samsung og nå gir jeg det opp.
 
Back
Topp