Amming

Jeg! Og kommer sikkert til å fortsette.... Men idag altså, hun biter :hungover:
 
Vi ammer fortsatt mye [emoji4]
 
Jeg ammer også, fullammer enda. Han får litt smaksprøver bare. Var på kontroll og da fikk jeg beskjed om at han ihvertfall ikke trengte noe ekstra.

Men nå begynner jeg å kjenne at ihvertfall natten hadde vært deilig å ha for seg selv. Husker ikke hvordan det er å sove i en strekk men det sies at det er deilig :S haha!
 
Jeg ammer også, fullammer enda. Han får litt smaksprøver bare. Var på kontroll og da fikk jeg beskjed om at han ihvertfall ikke trengte noe ekstra.

Men nå begynner jeg å kjenne at ihvertfall natten hadde vært deilig å ha for seg selv. Husker ikke hvordan det er å sove i en strekk men det sies at det er deilig :S haha!
Her får lillegutt to fulle måltider, men likevel våkner han ofte på natt, så ikke stress med det hvis det kun er derfor du vurderer;)
Ja, de sier at det er godt å sove ei full natt :hilarious:
 
Jeg :) Tre faste måltider på dagen, og amming resten av døgnet (mye på kveld og natt pga varmen ) :)
 
Vi ammer:)
Har grøtmåltid fast før kvelden, ellers får hun fast føde litt etter hva som passer og når hun ikke spiser seg mett på puppen. Amming i offentlighet er håpløst da hun er så nysgjerrig så da blir det gjerne fast føde, og hvis hun utrykler lyst og interesse når vi spiser. Da får hun noe av vår mat hvis det passer, maisssak eller brødskive:)
Stor jente og ser hun har lagt på seg godt den siste tiden, men hun er aktiv også så bekymrer meg ikke for vekten:)
 
Her får lillegutt to fulle måltider, men likevel våkner han ofte på natt, så ikke stress med det hvis det kun er derfor du vurderer;)
Ja, de sier at det er godt å sove ei full natt :hilarious:

Nei, har prøvd å gi litt grøt til kvelds men har ikke sovet noe bedre likevel. Mulig vi burde øve på å sove i egen seng snart også... :dead:
 
Nei, har prøvd å gi litt grøt til kvelds men har ikke sovet noe bedre likevel. Mulig vi burde øve på å sove i egen seng snart også... :dead:
Ja, det prøver vi også på, med lite hell enda :facepalm: storesøster var litt enklere på disse områdene, sov i egen seng etter 2-3uker og sov natta rundt da hun var rundt 2mnd :shy:
 
Ja, det prøver vi også på, med lite hell enda :facepalm: storesøster var litt enklere på disse områdene, sov i egen seng etter 2-3uker og sov natta rundt da hun var rundt 2mnd :shy:
Samme her med storebroren ... :angelic:
 
Hvem synes det er koselig, men litt slitsomt å amme enda ? Og hvem bekymrer seg for jobbstart og amming....
 
Back
Topp