Amming , stressa

Har nevnt det før også men jeg er ikke helt komfortabel med amming blant hvem som helst!
Prøver meg sakte frem! Har amme klær men syns d blir upraktisk når man har amme bh, singlet og genser! For da blir det lag på lag før man finner frem og jeg baler med det! Pluss at når mini stopper litt i amminga så renner det og ofte får jeg ikke tak i bh delen først, men genseren og da blir den våt[emoji85]

Prøver amme topp under vanlig genser men da føler jeg at jeg drar alt med meg når jeg tar opp genseren! Og nå prøver jeg amme genser uten noe annet enn bh under! Men er så redd folk skal synes det ser fælt /slaskete ut?

Har så lett å stresser med hva andre tenker og føler alle andre får dette til bedre enn meg!
 
Jeg bruker ikke noe ammeytøy utenom bh. Går bare med hettegensre.
Det jeg ikke liker er å putte på skjoldet rundt folk, blir litt umulig å ikke flashe puppen helt, men bruker å gå til side en plass å ta det på, så komme tilbake med han påkobla [emoji14]
 
Har du prøvd Boob sine ammeklær? Då løfter du bare opp "brystdelen" av genseren slik at du ikkje sitter halvnaken og ammer. Ha et lite teppe rundt baby samtidig så er det ingen som ser om mini slipper puppen litt [emoji4]
 
Bruker fortsatt gravidbuksene slik at magen er dekket av den + amme-bh og vanlig genser/topp over som jeg løfter opp ved amming. Funker fint synes jeg, men jeg tenker ikke så mye på om noen ser litt pupp. Legger en gulpeklut slik at den fanger opp melk/gulp, for det blir alltid litt søl...
 
Har du prøvd Boob sine ammeklær? Då løfter du bare opp "brystdelen" av genseren slik at du ikkje sitter halvnaken og ammer. Ha et lite teppe rundt baby samtidig så er det ingen som ser om mini slipper puppen litt [emoji4]

Har en del boob klær ! Men føler at dersom jeg har Bh, singlet og genser ,så blir det så styrete med å opne opp! Lag på lag før du kommer til ! Og redd det virker dumt med bare genser uten annet en bh under ,...?
 
Har en del boob klær ! Men føler at dersom jeg har Bh, singlet og genser ,så blir det så styrete med å opne opp! Lag på lag før du kommer til ! Og redd det virker dumt med bare genser uten annet en bh under ,...?

Når jeg bruker boob-genseren min har jeg bare BH under, evt bare en ammesinglet. Det er jo ingen som vet hva jeg har på under genseren :p men du må jo selvsagt kle deg sånn at du er komfortabel :)
 
Har en del boob klær ! Men føler at dersom jeg har Bh, singlet og genser ,så blir det så styrete med å opne opp! Lag på lag før du kommer til ! Og redd det virker dumt med bare genser uten annet en bh under ,...?
Jeg går bare med enten ammetopp eller bh under en genser eller t-skjorte. Er vanskelig nok å få løfta jura frem, så orker ikke lag på lag her [emoji6]
Ikke tenkt på at det kan virke dumt.. Er nok ingen andre enn deg som tenker over det vil jeg tru [emoji4]
 
Ammetopp pluss åpen carrdigan/skjorte? Da blir det lite styr, men man kan samle de litt og dekke seg til.

Jeg bruker bare ammesingleten, ikke bh under, det ble for mye styr for meg.
 
Bruker fortsatt gravidbuksene slik at magen er dekket av den + amme-bh og vanlig genser/topp over som jeg løfter opp ved amming. Funker fint synes jeg, men jeg tenker ikke så mye på om noen ser litt pupp. Legger en gulpeklut slik at den fanger opp melk/gulp, for det blir alltid litt søl...

Gjør akkurat det samme her hehe[emoji4]
 
Har en del boob klær ! Men føler at dersom jeg har Bh, singlet og genser ,så blir det så styrete med å opne opp! Lag på lag før du kommer til ! Og redd det virker dumt med bare genser uten annet en bh under ,...?

Eg har bare bh under genseren, då er det lett å komme til. Er ikkje dumt i det heile tatt [emoji4] Eg bruker også gjerne en vanlig genser som eg løfter opp eller ei strikkajakke utapå Boob ammedinglett med bh under. Synst det går bra også [emoji4]
 
Back
Topp