Amming foran familie

Hvis det var rolig nok der, ja. Hvis ikke trakk jeg meg litt unna
 
Jepp, ammet foran alle i barnedåpen og greier. :p Hvis det var noen som synes det var ubehagelig eller rart, så var det fryktelig synd :p Jeg har ikke opplevd at noen i familien min synes det var rart. Har fått et merkelig forhold til puppene mine etter at jeg fødte. Bryr meg ikke om kongen ser dem engang. Da jeg traff foorloveden til søstera mi for første gang ammet jeg foran ham nesten før jeg tok ham i hånda(når baby vil ha mat så vil hun ha mat! :p haha).
 
Ja, så lenge jenta mi klarer å ligge i ro. Av og til blir hun så nysgjerrig, så da går vi på et annet rom :)
 
Ammer foran min nærmeste familie. Sammen med resten av slekta mi og mannen sin familie så setter jeg meg litt unna. Ikke fordi jeg er sjenert av å amme foran dem, men jeg vet ikke helt hva alle tenker om "offentlig" amming.
 
Jeg satte meg alltid i en stille krok. Dette skal være et øyeblikk for mor og barn først og fremst og barnet trenger mat ro og mor skal fokusere på barnet og ikke alle andre rundt.. Dette var dyrebare stunder for meg og babyen.

Mvh Undre.
 
Ja, men etterhvert måtte vi gå litt unna, for ellers fikk han ikke ro til å spise. :)
 
Ja vi ammer foran alle og hvor som helst. Etter fødsel ble puppene kun maten til babyen, så ingen krise om folk ser dem[emoji23] Hvis noen ikke har sett en pupp før, så er det jammen på tide de får se en[emoji6]
Og om mitt barn er sultent, så bryr jeg meg virkelig ikke om noen ikke liker offentlig amming....for meg blir det for dumt![emoji4][emoji4]
Ammer fortsatt min datter på snart ett år forann alle[emoji108][emoji108]
 
Ingen problemer med å amme foran familie og bekjente, men hvis det er mye folk kan jeg trekke meg unna for å få litt ro for lille og meg selv under ammingen :)
 
Både familie og hvem som helst andre som er i nærheten når barnet er sultent:p
 
Back
Topp