Amming, bading og soling

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Jeg ammer selv og nå når det går mot varmere tider, så har jeg tenkt litt på dette selv :think005

Har dere tenkt på dette, eventuelt hvordan løser dere dette i sommer?

Med den harde vinteren vi har hatt, så må det jo bli en knall sommer i år!? :happy093


Les den fine artikkelen om nettopp dette HER
 
Har testet uteamming en gang allerede, og da tok jeg hele vognposen med babyen oppi og det gikk veldig bra:) Så tenker å gjøre det slik fremover/i sommer, bare med babyens teppe/dyne istedet. Men kombinert med bading, der vet jeg ikke. Jeg har så lett for å fryse!
 
Har testet uteamming en gang allerede, og da tok jeg hele vognposen med babyen oppi og det gikk veldig bra:) Så tenker å gjøre det slik fremover/i sommer, bare med babyens teppe/dyne istedet. Men kombinert med bading, der vet jeg ikke. Jeg har så lett for å fryse!

Så bra :)
Jeg er en frysepinn selv, så tror jeg står over badingen ;)
 
Har ikke lest artikkelen. Men ammer der det passer meg og lille[emoji4] ute er ingen hindring[emoji85]
 
Ammet ute flere ganger i dag, bare koselig :happy: badet vel og merke ikke :p
 
Ammet som vanlig. Solet meg ikke toppløs så var ikke noe solkrem babyen kunne få i seg. Når jeg badet i kaldt vann så var jeg ikke lenge nedi og skiftet bikinitopp med en gang og puttet ullinnlegg i.
 
Ammer, bader og soler meg - null problem noe av det.
 
Ammet som vanlig. Solet meg ikke toppløs så var ikke noe solkrem babyen kunne få i seg. Når jeg badet i kaldt vann så var jeg ikke lenge nedi og skiftet bikinitopp med en gang og puttet ullinnlegg i.

Lurt med ullinnlegg.:) Er så frysen. Men baby er jo 8 mnd når vi reiser og da er hun ikke så avhengig av brystet som nå, tenker jeg.
 
Back
Topp