Ammetopper...

1mams

Blir kjent med forumet
Hei. Dumt spørsmål fra uerfaren her [emoji15] men bruker man ammetopper uten bh under??
 
Det kan du jo velge selv. :)
Husk bare at det lønner seg for de fleste å ikke bruke bh'er med spiler. Det finnes mange gode ammebh'er uten spiler.
Jeg brukte ammetopper uten bh mesteparten av svangerskapet, og ofte under ammingen også, når jeg ble lei av å bo i ammebh'en døgnet rundt. :p
Ammetopper er veldig greie å ha under hva enn annet du har på, for da kan du amme uten å behøve å dra ned det du har over, og slipper å vise hele magen når du drar opp. ;)
 
Er vel litt som man selv er komfortabel med... men mange lekker jo en del, spesielt i begynnelsen og da er det greit med en ammebh med innlegg i... jeg bruker alltid ammebh og ammesingletter og så vanlig genser over... da kan man bare dra opp genseren, men likevel ikke ha hele magen bar og på utstilling :p eller bare ammetopp med ammebh innenfor :)
 
Bruker helst uten bh da lettere å amme og mindre styr.
Bruker innlegg i topp
 
Jeg har bh under bare for å være sikker på at innleggene er på plass [emoji4]
 
Brukte begge deler ammebh og ammetopp under vanlig T-skjorte eller genser når det er kaldere. Ammetopp erstatter ikke bh sin funksjon iforhold til støtte
 
I starten brukte jeg bh under, men gikk fort over til å bare bruke singlett alene. Ble for ubehagelig ov styrete da jeg skulle amme liggende (er det fortsatt).

Gå med det som er komfortabelt for deg.
 
Hei. Dumt spørsmål fra uerfaren her [emoji15] men bruker man ammetopper uten bh under??

Jeg gjør ikke det, men jeg har store pupper [emoji6] Hvis du finner en type med godt hold, skulle det ikke være et problem. De fra HM er gode, de har en bh-topp inni toppen[emoji1303]
 
Ammesingletene fra HM brukte jeg ikke bh under. Veldig greit med singlet og genser over så slipper man å blotte verken mage eller bryst :)
 
Jeg bruker de fra HM. De har sånn bh/topp under som holder på plass. Jeg har store pupper og bruker bare singleten uten bh under men putter i ammeinnlegg. Må rette litt på dem i løpet av dagen men det må jeg med bh også. Prøv begge deler og kjenn etter hva som er mest komfortabelt for deg. Ingenting er "feil".
 
Back
Topp