Ammetopper

M

Moderator Kine

Guest
Må det kjøpes om man ammer eller går det like greit med en litt vid T-skjorte/genser?
 
Aldri brukt ammetøy bortsett fra ammebh. Funket helt fint! Går mye i singlet som er lett å trekke ned.
 
Bruker nesten bare ammesinglet under gensere og skjorter, er så enkelt og greit :) Bruker jeg ammebh, så har jeg gensere/topper fra boob eller mamalicious som er amme funksjon på. Gjør alt så mye lettere og føler meg velkledd når jeg er ute blandt folk :)
 
Jeg brukte alltid ammebh, også ammesinglet under hva enn annet jeg hadde på meg, sånn at jeg kunne amme når, og hvor som helst, uten å blotte magen eller hele puppen.
Jeg er veldig for amming overalt, men jeg synes også man skal ta litt hensyn, så ammetopp under klærne er genialt! :)
Ammebh'er og singleter er det eneste ammetøyet jeg hadde, det holdt lenge.
Da kunne jeg kle meg som vanlig, OG amme. :D
 
Jeg brukte masse ammetøy, likte t-skjortene fra Boob. Likte ikke å vise fram magen min, eller sånne singleter hvor man blotter puppen så mye. Ammet mye vår-sommer-høst så det ble fort for varmt med singlet under.
Sa amme-t-skjorte og en cardigan var standard-antrekk for meg:)
 
Har 4 ammesingletter og to gensere som jeg veksler på. Vanlige cardigans fungerer fint og ull singletter fra pierte robert er såpass tøyelige at det går fint å dra dem ned. Mine gamle bluser og skjorter har blitt for trange over brystet, så de kan jeg ikke bruke ennå.
 
Jeg bruker ammetopper om nettene. Går alltid med ammebh og bruker boob ammegensere, topper og t-skjorter i hverdagen :)
 
Liker ammekjoler :)
 
Back
Topp