Ammet du?

21 mnd og still going strong, selv om jeg mistenker at det er ganske lite igjen pga graviditet. Får ikke ut noe selv, så godt mulig jeg bare tørrammer :D :p
 
Ammer nå og han er snart 6 mnd :)
 
Ammet i 11 mnd :)
 
Ammet i ca 13 mnd. Hadde vel akkurat begynt å tenke at vi snart skulle prøve å kutte ned litt, da vesla fikk en infeksjon og måtte ha antibiotika. Prøvde å amme for å ta bort ettersmaken, og da beit hun. Ble til at hun bare beit hver gang jeg prøvde å tilby, og da ble det raskt slutt, gitt. Hun mistet interessen og jeg så ingen grunn til å presse videre. Så det jeg trodde skulle bli en lang og vanskelig avvenning, var gjort på en ukes tid.
 
Ammet til hun var litt over 6,5 mnd, da var hun ikke interessert i pupp lengre. Hun er nå 7,5 mnd.
Håper jeg får amme neste når den kommer etterhvert litt lengre :)
 
Min ville ikke amme lenge, ammet i nesten 3 månder, hadde han villet hadde jeg ønsket og amme han til han var nærmere året iværtfall :)
 
Min ville ikke amme lenge, ammet i nesten 3 månder, hadde han villet hadde jeg ønsket og amme han til han var nærmere året iværtfall :)

Har du lest om 3 måneders-krisen? Vet mange ikke har hørt om den, eller om normale "nedgangstider" i ammeperioden, og tenker barnet ikke vil ha mer. (Sier ikke det gjelder deg.)
 
Måtte gi opp etter 2-3 mnd med storebror pga masse ammeproblemer, vektnedgang og puppenekt etter å ha begynt å supplere med flaske. Ammer ennå lillesøster på 3 mnd, til tross for ennå mer problemer denne gang. Sliter ennå med sårhet å tidvis litt lite melk, men hun legger godt på seg, så jeg tviholder på amminga så lenge jeg kan <3
 
Har du lest om 3 måneders-krisen? Vet mange ikke har hørt om den, eller om normale "nedgangstider" i ammeperioden, og tenker barnet ikke vil ha mer. (Sier ikke det gjelder deg.)
Ja den har jeg hørt om:). han fikk sopp i munnen og smittet puppene mine så det silte blod og selv om jeg prøvde med ammesholl fikk han fortsatt i seg blod så fikk en spesiell salve av legen min men måtte vente med å amme i ca 24 timer og da måtte han få flaske og da var det desverre gjort :/
 
Nr 1. 21 mnd
Nr 2. 13 mnd
Nr 3. Er 5 mnd, så satser på ihvertfall et år.
 
Back
Topp