Ammer ettåring men mistet melk..

Ctrl

Gift med forumet
Januar 2017
Julikulene 2020
Noen som har vært borti å miste melken pga omgangssyke? Kommer det tilbake? Lille ammer stort sett på natt, men er meget utilpass nå som melka har forsvunnet. Får ut et par dråper men på langt nær nok til at hun er fornøyd. :( Har slitt litt med mat på dagtid så hun spiser ikke nok i løpet av et døgn enda.
 
Hos meg kom det tilbake etter ca halvannet døgn etter at jeg var frisk. Spis og drikk det du klarer og la mini henge i puppen :)
 
Pumpe/håndmelke/bruk hjelpebryst ved siden av ammingen, så kommer det tilbake. ;)
 
Pumpe/håndmelke/bruk hjelpebryst ved siden av ammingen, så kommer det tilbake. ;)

Har ikke ork til å sitte sånn hele natta. Må jo få sove jeg og! :p da får vi heller takle det om melka ikke kommer tilbake..
 
Hvordan går det med dere? Er formen bedre?

Formen er bedre heldig vis :) Har kommet litt melk tilbake, men mengden er nok ca halvert i forhold til før jeg var syk. Men det ble en effektiv nedtrapping da. Hun har akseptert situasjonen, og ammer en gang mindre på natt. Så mer søvn på meg :)
 
Formen er bedre heldig vis :) Har kommet litt melk tilbake, men mengden er nok ca halvert i forhold til før jeg var syk. Men det ble en effektiv nedtrapping da. Hun har akseptert situasjonen, og ammer en gang mindre på natt. Så mer søvn på meg :)
Så bra at formen er bedre! Ikke dumt å se det positive i situasjonen ;) Fortsatt god bedring:)
 
Back
Topp