Ammer du offentlig?

Ja, men på grunn av store utfordringer med amming så er vi for det meste hjemme når det er spisetid:)
 
På kjøpesenter må jeg stort sett "gjemme meg" på ammerom, men det er fordi mini er supernysgjerrig! Ellers ammer jeg hvor som helst, Ikke alltid mini er enig, og da pakkes puppen fort bort[emoji13]
 
Jepp, ammer når han er sulten:) fikk noen rare blikk når jeg måtte amme midt i handlingen på Joker, men må man så må man:p tenker det er mye mindre sjenerende at jeg ammer diskret i fem minutter, enn en skrikende og utrøstelig baby.
 
Det gjorde jeg så lenge jeg amma:)
 
Ammer hvor enn jeg er når ungen blir sulten :)
Men er jeg på vei hjem venter jeg til jeg er hjemme, men kun fordi det er mer avslappende å sitte i sofaen hjemme enn noe annet sted ;)
 
Jeg ammer hvor som helst. Fra 0-3 mnd ble det på de merkeligste steder, siden han var krisesulten med en gang han våkna. Nå går det an å planlegge litt mer, heldigvis!
 
Da ho var mindre gjorde jeg det, nå har ho ikke tid til puppen på dagtid og offentlig er det alt for mye som skjer. Så hadde endt med puppen ute og en unge som var mer opptatt av det som skjedde rundt[emoji23]
 
Prøver gjerne å sette meg en plass hvor jeg sitter litt anonymt. Er ikke det en mulighet (som på legekontoret når alle sitter oppå hverandre) så slenger jeg den ut likevel ;)
Prøver alltid å kle på meg slik at jeg er tildekt både over og under puppen og noen ganger har jeg pumpet med en liten slant til f.eks buss om han ikke vil spise før vi drar hjemmefra.
 
Back
Topp