Ammepute

Jeg er veldig fornøyd med min bb hug me gravid/ammepute. Vet ikke hvordan den vil funke til amming ennå, men funker supert til å forbedre min søvn kvalitet!
 
Veldig fornøyd med min, men husker ikke produsenten.
Den er relativt fast.

Har hørt veldig mye skryt av cosyfix ammepute og
 
Tenker å bruke bbhugme gravidputa som ammepute også [emoji5] Ellers ble jeg egentlig aldri fortrolig med disse billige ammeputene man får kjøpt, kulene inni forsvant bare til sidene så ungen fikk null støtte [emoji23] Brukte vel stort sett bare sofaputer med de to andre, men på helsestasjonen har jeg prøvd cosyfix som jeg opplevde som bra [emoji5]
 
Tenker å bruke bbhugme gravidputa som ammepute også [emoji5] Ellers ble jeg egentlig aldri fortrolig med disse billige ammeputene man får kjøpt, kulene inni forsvant bare til sidene så ungen fikk null støtte [emoji23] Brukte vel stort sett bare sofaputer med de to andre, men på helsestasjonen har jeg prøvd cosyfix som jeg opplevde som bra [emoji5]
Mener å huske min ikke har sånne kuler.
Uansett er den ihvertfall langt fastere enn dem. De starter liksom så bra og fleksible og ganske snart er de en sånn tynn lefse som brettes 15 ganger for kanskje å få riktig høyde (men er da alt for små..)
 
Mener å huske min ikke har sånne kuler.
Uansett er den ihvertfall langt fastere enn dem. De starter liksom så bra og fleksible og ganske snart er de en sånn tynn lefse som brettes 15 ganger for kanskje å få riktig høyde (men er da alt for små..)
Sant det [emoji23] Fastere er nok bedre ja! Bbhugme'en har forsåvidt kuler men man kan stramme og løsne som man vil takket være de klemmene på sidene, så da velger man fasthet selv [emoji5] Er mest de billigste ammeputene som ikke har noe som helst hold i seg som jeg syns er dårlige [emoji28]
 
Takker [emoji5] har tenkt mye på å kjøpe bbhugme, da mange sier den er fantastisk å sove med i svangerskapet, men at cosyfix er bedre til amming [emoji848]
 
Takker [emoji5] har tenkt mye på å kjøpe bbhugme, da mange sier den er fantastisk å sove med i svangerskapet, men at cosyfix er bedre til amming [emoji848]
Den ER fantastisk å sove med! Jeg og mannen har hver vår, så den er nok god etter svangerskapet også [emoji23]
 
Jeg skal kjøpe cozyfix. Hadde en annen forrige gang men den var elendig og ungen bare sank i den. Denne gangen skal jeg være sikker:)
 
Cozyfix brukte jeg på sykehuset og likte den. Kjøpte også en brukt når jeg kom hjem, men jeg endte opp med og droppe ammepute hjemme. Fikk det ikke til..vet ikke om det er fordi jeg satt i en stol på sykehuset og ammet, og hjemme satt jeg i sofaen og sank litt mer sammen på en måte. Men jeg skal prøve igjen med cozyfixen [emoji4] Tok heldigvis vare på den.
 
Cozyfix reddet ammingen for min del. Sleit sånn med feil teknikk, som resulterte i svære åpne sår, brystbetennelser og innleggelse. Brukte puta på sykehuset og det hjalp bare på noen få dager. Kjøpte en brukt så fort jeg ble skrevet ut. Solgte den igjen sist så blir å kjøpe ny denne gangen også
 
My brest friend ammepute har jeg fra sist.. den er kjempebra, med god støtte i ryggen!
 
Veldig fornøyd med min! Samboeren er også fornøyd, og kaller det for sin beste venn :happy090 vi bytter litt på hvem som får sove på den, haha :) merket er Doomoo :)
 
Dere som har ammet tidligere og i tillegg har små bryster: er det tungt å amme? Med tungt mener jeg at man blir fysisk sliten av å holde barnet lengre opp mot brystet.. Altså, man kan ikke føre brystet mot barnet liksom. Har ei venninne som ikke klarte å amme lengre pga det. Kanskje en høy ammepute kan hjelpe.
 
Dere som har ammet tidligere og i tillegg har små bryster: er det tungt å amme? Med tungt mener jeg at man blir fysisk sliten av å holde barnet lengre opp mot brystet.. Altså, man kan ikke føre brystet mot barnet liksom. Har ei venninne som ikke klarte å amme lengre pga det. Kanskje en høy ammepute kan hjelpe.
Du skal som du sier ikke ha brystet til barnet.
Barnet skal til brystet, men du skal ikke holde vekten av barnet, bare støtte. Så en må bygge nok opp under barnet til at du sitter godt og barnet kommer riktig til brystet.
Ellers finnes det andre ammestillinger også enn den «tradisjonelle».
 
Dere som har ammet tidligere og i tillegg har små bryster: er det tungt å amme? Med tungt mener jeg at man blir fysisk sliten av å holde barnet lengre opp mot brystet.. Altså, man kan ikke føre brystet mot barnet liksom. Har ei venninne som ikke klarte å amme lengre pga det. Kanskje en høy ammepute kan hjelpe.

Jeg brukte mye tilbakelent ammestilling. Veldig behagelig, spesielt siden han kunne ligge en time på hver pupp.. ikke så praktisk andre steder enn hjemme riktignok. Men tenkte aldri at det var tungt å amme fordi puppene var små :joyful: Tok et par turer til kiropraktoren for å løsne om litt stiv muskulatur innimellom.
 
Jeg brukte mye tilbakelent ammestilling. Veldig behagelig, spesielt siden han kunne ligge en time på hver pupp.. ikke så praktisk andre steder enn hjemme riktignok. Men tenkte aldri at det var tungt å amme fordi puppene var små :joyful: Tok et par turer til kiropraktoren for å løsne om litt stiv muskulatur innimellom.
Tilbakelent amming er gull!
 
Back
Topp