Ammepute

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Hvilken ammepute bruker dere? Bruker dere noen i det hele tatt, eller holder det med en sofapute? Eller ingenting overhodet?
 
Bruker selv bbhugme, og elsker den [emoji16]
 
Ingenting. Er ikke nødvendig, har så store pupper [emoji23]
 
My breast friend heter min. Den festes på meg med sånn klips. Ellers blir jeg fort avhengig av å sitte ved et armlene, for ikke å anstrenge ryggen så veldig. Bruker den spesielt mye på natta, får ikke til å ligge å amme, og orker ikke bruke energi på å lære oss det :p
 
Jeg bruker ikke noe. Det har funger greit de to andre gangene også[emoji12]
 
Har bbhugme, brukte den masse i begynnelsen, men nesten ikke nå mer. Liker best å ligge å amme, evt så holder æ han bare, han e blitt så lang så synes det blir mer styr med ammeputa [emoji14]
 
Ingenting men legger meg litt bak i sofaen
 
Brukte BBHugme mye de første ukene,elska den men blei litt styrete å knytte den for hver gang etter hvert. I starten satt jeg nesten bare med den på meg likevel. Ellers blei jeg og lei av å se den i sofaen siden den er så stor

Har nå kjøpt en Boppy brukt og liker den godt. Bruker den også mye når baby sover i armene mine, eller som støtte når han ligger i fanget og prater med meg.
 
Kjøpte en men den funka ikke helt til amming. Så den bruker jeg til å støtte ryggen min . Faktisk deilig Hahaha
 
Vi ligger som oftest og ammer. Får ikke helt til å bruke ammepute, hvertfall ikke å bare holde han.
 
My breast friend på dagen( veldig fornøyd med den) , på natta har jeg begynt å ligge å amme og det fungerer veldig bra :).
 
Har en Boppy. Brukte den nye i starten da jeg var sår og trengte støtte. Veldig fornøyd med puta. Bruker den nesten ikke nå lengre.
 
Brukte BBHugme mye de første ukene,elska den men blei litt styrete å knytte den for hver gang etter hvert. I starten satt jeg nesten bare med den på meg likevel. Ellers blei jeg og lei av å se den i sofaen siden den er så stor

Har nå kjøpt en Boppy brukt og liker den godt. Bruker den også mye når baby sover i armene mine, eller som støtte når han ligger i fanget og prater med meg.

Jeg har bretta bbhugme'en i to og knytt den sammen (litt som donut, men mer skviset og avlang), og har den bare foran meg på fanget. Har måttet stramme stoffet en del, sånn at den blir ganske fast [emoji6]
 
Doomoo, fornøyd med den. Men føler ikke det er så veldig behov for det nå når han er større, men var greit i begynnelsen. Hadde ikke kjøpt, men kjøpte etter 3-4 uker fordi jeg syns puter var tungvint :)
 
Back
Topp