Ammepute

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Bruker du ammepute? Om så, hvilken og er du fornøyd? Gjerne sleng med et bilde :)
 
158b95f81fc23e441c9c1af832b6cdbc.jpg


Har denne - er fornøyd, men bruker den mindre og mindre. Latskap
 
Brukte bbhugme, men nå bruker jeg ingen. Bruker en vanlig pute på natten..
 
Kjøpte bare en billig en på KID da jeg venta eldstemann, ikke den beste akkurat da :p Må bruke en sofapute oppå den i tillegg, men jeg gidder rett og slett ikke bruke en formue på en ammepute ;)
 
Har en BBhugme, men bruker den ikke. L er så kjapp på spisingen at det nesten tar lenger tid å dandere seg til ;)
Nå sutrer hun endel i forbindelse med ammingen også, så nå er det mye stående/gående amming :)
 
Har bbhugme, men aldri klart å bruke den. Har en fra stoff og stil som jeg har brukt masse, men nå bruker jeg bare ei pyntepute fra sofaen :)
 
Jeg bruker en som heter turiform. Kjøpt på barnas hus.

Med de 2 første brukte jeg aldri ammepute. Men denne gang har jeg brukt den fra vi kom hjem fra sykehuset, og bruker den enda.
 
Bruker bbhugme Kjøpte den til meg selv for å sove bedre siste del i svangerskapet. Brukte den hver gang jeg ammet i starten. Nå bruker jeg den bare når jeg ammer i senga (kveld og morgen). Har den bak meg og på sidene, så jeg får litt støtte i ryggen også fungerer den som "armlener". På dagen bruker jeg bare pynteputer i sofaen.
 
Jeg har en bbhugme, men den brukes som ryggstøtte under amming på natten ;) Ellers bruker jeg ikke noe.
 
Har en BBhugme, men bruker den ikke. L er så kjapp på spisingen at det nesten tar lenger tid å dandere seg til ;)
Nå sutrer hun endel i forbindelse med ammingen også, så nå er det mye stående/gående amming :)

Det er slitsomt med stående amming [emoji85]
 
Brukte bbhugme, men når har jeg ikke brukt noen form for pute på flere mnd. Trodde ikke det var vanlig lenger [emoji5]
 
Bruker ingen, sluttet med det da de var noen uker gamle
 
Brukte bbhugme, men når har jeg ikke brukt noen form for pute på flere mnd. Trodde ikke det var vanlig lenger [emoji5]
Er vel ikke det store behovet mer. Jeg har kjøpt meg en ny stol for å ha på barnerommet og der trenger jeg en enkel ammepute, derfor jeg spurte :) fant en på salg på Babyshop som jeg bestilte. 170kr er ikke et stort tap om den ikke blir brukt ;)
 
Er vel ikke det store behovet mer. Jeg har kjøpt meg en ny stol for å ha på barnerommet og der trenger jeg en enkel ammepute, derfor jeg spurte :) fant en på salg på Babyshop som jeg bestilte. 170kr er ikke et stort tap om den ikke blir brukt ;)

Nei det er det ikke [emoji4] Var ikke min intensjon å virke nedlatende altså, så at det lett kunne oppfattes slik. Har bare ikke tenkt på ammeputen som et alternativ på lenge, og ser at mange her fremdeles bruker sin [emoji4]
 
Nei det er det ikke [emoji4] Var ikke min intensjon å virke nedlatende altså, så at det lett kunne oppfattes slik. Har bare ikke tenkt på ammeputen som et alternativ på lenge, og ser at mange her fremdeles bruker sin [emoji4]
Neida. Jeg tolket det ihvertfall ikke slik :D har selv tenkt at det ikke er så stort behov når de blir større :)
 
Brukte bbhugme til å begynne med. Nå er det gjerne sofapute, eller så bruker jeg den ene delen på bb til å støtte opp under den ene armen. Funker gull :)
 
Kjøpte ei på Ullared i fjor sommar, med kulefyll. Syns den er veldig god, når babyen er lagt godt til rette ligg den stabilt og gir fin støtte. Også er det vaskbart trekk. Happypappy :) sydde ei sjølv når eg fekk storesøster, men den var ikkje på langt nær like god. Men hjalp litt på nattammingen :)
 
Jeg kjøpte en enkel brukt når jeg ammet storebror, og kom over en stor, egenlaget, gratis på Finn.no, så jeg har to. Som jeg ikke bruker [emoji13] Jeg velger sitteplass i sofaen etter hvilken side jeg skal amme på og bruker armlenet [emoji4]
 
Back
Topp