Ammepenklær

SHS

Elsker forumet
Hvor kan jeg kjøpe penklær jeg kan amme i? Helst til en billig penge :)

Trenger ikke være spesielt ammeklær, bare det fungerer å amme i. Er litt tom for ideer og har ikke så mye tid til å gå rundt å kikke.
 
En venninne hadde alltid med seg en klesklype i stellebagen, da tok hun opp gensern/skjorta/toppen og festet den med klesklypa :p
Har du sett på mamalicious, boob, og faktisk også hm? De har noen fine ting faktisk :)
 
En venninne hadde alltid med seg en klesklype i stellebagen, da tok hun opp gensern/skjorta/toppen og festet den med klesklypa :p
Har du sett på mamalicious, boob, og faktisk også hm? De har noen fine ting faktisk :)

Hehe, smart, men jeg liker å kunne brette ned toppen i steden for opp. Må altså ha stropper, knapper eller en litt vid åpning i halsen. Ønsker ikke å sitte med magen bar...
 
Hehe, smart, men jeg liker å kunne brette ned toppen i steden for opp. Må altså ha stropper, knapper eller en litt vid åpning i halsen. Ønsker ikke å sitte med magen bar...

Singlet under er et greit alternativ. Da drar du singleten ned og genseren opp. For jeg syns ikke det er noe særlig å amme og ha hele puppen ute heller.
 
Selv om jeg har 4 tette svangerskap har jeg ikke brukt mye penger på ammeklær.. Noe ræl fra ebay og en fra boob :) Men har for det meste brukt vide fine topper over singlet og tights når jeg skulle i selskap.
 
Nå begynner skapet mitt å fylle seg med ammevennlige kjoler.
Altså kjoler med omslagstopp, funker som ei kule! :)
 
Singlet under er et greit alternativ. Da drar du singleten ned og genseren opp. For jeg syns ikke det er noe særlig å amme og ha hele puppen ute heller.
Dette sverget jeg også til.... Var den løsningen som viste minst pupp og de få ammeklærne jeg hadde syntes jeg egentlig bare var upraktisk.... :p
 
Singlet under er et greit alternativ. Da drar du singleten ned og genseren opp. For jeg syns ikke det er noe særlig å amme og ha hele puppen ute heller.

Ja, det kan fungere, men fungerer ikke med strømpebukse. Da føler jeg meg avkledd igjen :p
 
Ja, det kan fungere, men fungerer ikke med strømpebukse. Da føler jeg meg avkledd igjen :p

Med strømpebukse? Skjønte ikke helt hva det hadde i den sammenhengen å gjøre? :)
 
Jeg har kjøpt meg et par nye kjoler på Gina Tricot nå, og de funker superbra som høygravid, å amme i og når ammingen også er ferdig.
 
Jeg har kjøpt fine ammeklær i ammebutikken.no. Har flotte topper og mellomfine kjoler jeg kan pynte opp :)
 
Hvordan drar dere ned singleten? *dumt spm* mulig mine er for trange (standar 99,- bik bok)

Sent fra min LT26i via Tapatalk
 
Man kjøper sånne ammesingleter på hennes eller andre vanlige butikker. De kan hektes ned sånn som amme-bh-en. Da kan man bare dra opp den toppen man har på og ha ammesinglet under så man slipper å vise magen ;)

Jeg kjøpte boob sin ammesinglet i ull og den bor jeg nesten i ;) blir ikke klam
 
Man kjøper sånne ammesingleter på hennes eller andre vanlige butikker. De kan hektes ned sånn som amme-bh-en. Da kan man bare dra opp den toppen man har på og ha ammesinglet under så man slipper å vise magen ;)

Jeg kjøpte boob sin ammesinglet i ull og den bor jeg nesten i ;) blir ikke klam
Takk for svar :) singletene synes jeg desverre blir for små over boobsa så her blir det soling av bleikfettet!

Sent fra min LT26i via Tapatalk
 
Jeg elsker Boob selv om det koster litt. Tenker at jeg får mye bruk for det nå, og så er det flere av de som kan brukes mens man er gravid også, og jeg vil jo gjerne ha flere barn:)
Men hvis du synes det blir for dyrt funker det jo med ammesinglet, skjørt og en fin cardigan over. Pluss et par fine øredobber, så er du pynta!
 
Back
Topp